Konsultanci zawsze mili i uprzejmi, zakładam, że takie są wymogi i standardy. Wizualizacja placówki niczym nie odbiega od tych w dużych miastach, mankamentem jest narzucający się "gospodarz" w placówce. Generalnie doświadczenia z kontaktem f2f bardzo pozytywne, produkty oferowane przez bank zdecydowanie wzbudzają wątpliwości :)
Obsługa Klientów - wymuszona, zawsze na zasadzie " klient to wrzód". Asortyment wystawiany bałaganiarsko, całość wygląda jak z drugiej ręki. Mięso i wędliny nie zachęcają do zakupów, personel powolny jakby przygaszony, zmęczony. Panie na kasie przepracowane i smutne. Sam supermarket nie zasługuje na określenie "supermarket". Nie polecam, chyba że markety w Warszawie, tam zdecydowanie lepiej, chociaż bałagan w ekspozycji asortymentu wymusza pytanie " czy tak jest w całej sieci ?
Jeśli ktoś lubi życzliwą i miłą obsługę, serdecznie polecam. Problemem jest mały asortyment, mając jednak na uwadze specyfikę usług i cel marketów Biedronka, nastawioną na szybkie zakupy, nie należy narzekać ! :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.