Szukając w Empiku pozycji z działu: komiksy dla młodzieży, poprosiłem o pomoc pracownika obsługi, który wskazał mi odpowiedni regał i zapytał czy jeszcze innej pomocy potrzebuje. Pracownik miły, ubrany był w firmową koszulkę z logo Empiku. Po wybraniu książki zostałem szybko i miło obsłużony przy kasie.
Po wejściu do lokalu będąc przy ladzie nie zostałem ani przywitany ani zapytany o zamówienie. Dopiero na moje pytania o menu otrzymywałem odpowiedzi. Pracownik ubrany był w strój firmowy z logo lokalu na koszulce, nie proponował mi dodatków typu startery, napoje , desery. Czas oczekiwania na zamówienie został błędnie podany ( ponad 10 minut spóźnienia ) a sztućce podano w serwetce bez talerzyka. Czystość lokalu w stopniu przeciętnym. Brudno w WC, kran od umywalki złamany z ostrymi krawędziami grożącymi skaleczeniem. Jakość pizzy dobra, pracownik sympatyczny ale mający rażące braki w używaniu zwrotów grzecznościowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.