Po kolejnej już wizycie w tym banku kolejny raz odniosłem negatywne wrażenie. Da się niestety zauwżyć że bank oszczędza na obsadzie stanowisk. Czynna tylko jedna kasa(spora kolejka). Okienko kontroli dyspozycji (czyba połączone razem z informacją)na cztery możliwe czynne tylko jedno co wiązało się z dość długim oczekiwaniem na załatwienie sprawy. Wystruj banku bardzo ubogi i szary. Jedynym pozytywnym akcentem była pani w kontroli dyspozycji i informacji która w bardzo miły i kompetentny sposób załatwiła moją sprawę.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Będąc w tej...
Będąc w tej placówce poraz kolejny zostałem mile zaskoczony. Niedawno uległem wypadkowi i po zakończeniu leczenia udałem się z odpowiednią dokumentacją aby otrzymać odszkodowanie. Po zwróceniu się do jednej z obsługujących pań zostałem skierowany na odpowiednie stanowisko. Po rozmowie i przedstawieniu dokumentacji pani która mnie obsługiwała z uśmiechem na twarzy przedstawiła mi wszystkie zagadnienia dotyczące mojej sprawy w bardzo czytelny i profesjonalny sposób.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.