Muszę przyznać, że problem był tylko z oczekiwaniem na swoją kolejkę w oczekiwaniu na rzeczoznawcę sama procedura zgłaszania odbyła się dość szybko, ponieważ zgłoszenia odnośnie szkody odbywały się drogą telefoniczną następnie czekałem na rzeczoznawcę. Pan, który wykonywał swoja pracę był mało rozmowny, ale nie miałem mu tego za złe, bo myślę, że powinien skupić się na swojej pracy
Obserwacja personelu pod względem obsługi klienta, jakość obsługi (przywitanie, uprzejmość, wyczerpujące odpowiedzi na zadawane pytania), czystość pomieszczenia, zachowanie innych parowników, podczas gdy jest tylko jeden klient w aptece, zaproponowanie czegoś dodatkowego w przypadku apteki czegoś bez recepty a wspomagającego odporność pożegnanie klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.