Opinie użytkownika (2)

Muszę przyznać, że...
Muszę przyznać, że problem był tylko z oczekiwaniem na swoją kolejkę w oczekiwaniu na rzeczoznawcę sama procedura zgłaszania odbyła się dość szybko, ponieważ zgłoszenia odnośnie szkody odbywały się drogą telefoniczną następnie czekałem na rzeczoznawcę. Pan, który wykonywał swoja pracę był mało rozmowny, ale nie miałem mu tego za złe, bo myślę, że powinien skupić się na swojej pracy

Tomek_13

15.10.2009

PZU

Placówka

Poznań, Obornicka 325

Nie zgadzam się (27)
Obserwacja personelu pod...
Obserwacja personelu pod względem obsługi klienta, jakość obsługi (przywitanie, uprzejmość, wyczerpujące odpowiedzi na zadawane pytania), czystość pomieszczenia, zachowanie innych parowników, podczas gdy jest tylko jeden klient w aptece, zaproponowanie czegoś dodatkowego w przypadku apteki czegoś bez recepty a wspomagającego odporność pożegnanie klienta.

Tomek_13

06.10.2009

Apteka w Tesco

Placówka

Poznań, Opieńskiego

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi