Opinie użytkownika (1)

Niestety jestem zmuszony...
Niestety jestem zmuszony wystawić negatywny komentarz. "Doradca" który nas obsługiwał był mega nie profesjonalny. Najpierw się sprzeczał że laptop jaki wybraliśmy (rozmawiając wcześniej z innym doradcą w tym samym sklepie) nie istnieje. Po naszych naciskach okazało się że jednak jest. Więc powiedzieliśmy że chcemy zamówić i wpłacić zaliczkę...ale obok czekał jego znajomy, więc nasz niecierpliwy "doradca"( - piszę to prześmiewczo bo do doradcy to jeszcze długa droga...) powiedział żebyśmy lepiej się zastanowili i przemyśleli wszystko. Nam się jednak śpieszyło więc prawie musieliśmy się prosić żeby przyjął zaliczkę za laptopa. Zamówiliśmy laptopa w ciemnym kolorze. Niestety przyszedł srebrny (jak się okazało "doradca" zamówił srebrny, ale Pani ....chyba kierownik stwierdziła że skoro wpłaciliśmy zaliczkę to znaczy że zaakceptowaliśmy wybór . Niestety kolejny "doradca" nie poinformował nas o tym kolorze....co jest niby w procedurze. Otworzyliśmy karton w domu (bo w sklepie nie otworzyli) i się okazało że kolor jest inny od tego jaki miałbyć zamówiony. Zadzwoniliśmy od razu z reklamacją ale usłyszeliśmy że papierowe paski które zerwaliśmy z kartonu są rzekomo plombami i nie możemy już zwrócić komputera bo jest niepełnowartościowy. Super zakup za kilkanaście tysięcy. Wielki Apple. Porażka. Daję jedną gwiazdkę tylko za to że szybko odbierają telefon. Nie polecam!!!

TomekB

22.01.2024

Apple store

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi