Opinia użytkownika: TomekB
Dotycząca firmy: Apple store
Treść opinii: Niestety jestem zmuszony wystawić negatywny komentarz. "Doradca" który nas obsługiwał był mega nie profesjonalny. Najpierw się sprzeczał że laptop jaki wybraliśmy (rozmawiając wcześniej z innym doradcą w tym samym sklepie) nie istnieje. Po naszych naciskach okazało się że jednak jest. Więc powiedzieliśmy że chcemy zamówić i wpłacić zaliczkę...ale obok czekał jego znajomy, więc nasz niecierpliwy "doradca"( - piszę to prześmiewczo bo do doradcy to jeszcze długa droga...) powiedział żebyśmy lepiej się zastanowili i przemyśleli wszystko. Nam się jednak śpieszyło więc prawie musieliśmy się prosić żeby przyjął zaliczkę za laptopa. Zamówiliśmy laptopa w ciemnym kolorze. Niestety przyszedł srebrny (jak się okazało "doradca" zamówił srebrny, ale Pani ....chyba kierownik stwierdziła że skoro wpłaciliśmy zaliczkę to znaczy że zaakceptowaliśmy wybór . Niestety kolejny "doradca" nie poinformował nas o tym kolorze....co jest niby w procedurze. Otworzyliśmy karton w domu (bo w sklepie nie otworzyli) i się okazało że kolor jest inny od tego jaki miałbyć zamówiony. Zadzwoniliśmy od razu z reklamacją ale usłyszeliśmy że papierowe paski które zerwaliśmy z kartonu są rzekomo plombami i nie możemy już zwrócić komputera bo jest niepełnowartościowy. Super zakup za kilkanaście tysięcy. Wielki Apple. Porażka. Daję jedną gwiazdkę tylko za to że szybko odbierają telefon. Nie polecam!!!