Opinie użytkownika (4)

Koszmar... w dniu...
Koszmar... w dniu dzisiejszym po 3 tygodniach od złożenia reklamacji pojechałem odebrać pieniądze za towar. Oczywiście nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie rozpatrzenia reklamacji, więc z góry miałem ją "wygraną"... ale i tu zaczęły się problemy... najpierw Pan stwierdził że wcale tak nie jest, że muszą mi zwrócić pieniądze... więc obdzwaniał centralę żeby dowiedzieć się jaki jest status reklamacji... później padł w sklepie system komputerowy - ok.... rozumiem, więc prosiłem o dokonanie przelewu ze zwrotem gotówki. Niestety takiej opcji nie brano pod uwagę, ponieważ w firmie nie praktykuje się czegoś takiego jak przelew... i powiedziano mi żebym przyjechał sobie po pieniądze innego dnia. Oczywiście nikt nie chciał napisać żadnego oświadczenia że odmawia mi wypłaty moich pieniędzy! Po ponad godzinie "tłumaczenia" panu z hurtowni jakie jest w naszym kraju prawo odzyskałem pieniądze, natomiast NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY. Traktują klienta jak idiotę, obsługa jest nie kompetentna, nie miła. Sama siedziba firmy jest zadbana, jest gdzie usiąść, poczekać, ale siedziba to nie wszystko, ponieważ jeżeli do obsługi reklamacji wyznaczony jest człowiek, który nie ma zielonego pojęcia o prawie panującym w kraju to coś jest nie tak...

Tomasz_930

01.07.2010

InterCars

Placówka

Warszawa, Płowiecka 57

Nie zgadzam się (85)
Firma PZU była...
Firma PZU była przez wiele lat liderem, a zarazem monopolistą rynku ubezpieczeń w Polsce. Natomiast oferta cenowa jest co najmniej nie zadowalająca. Ubezpieczenie samochodu (Opel Astra II z 2003 r.) było w zeszłym roku droższe o prawie 1000 zł (970) niż u konkurencji, pomimo wypracowanych 60% zniżek. Samochody ubezpieczałem przez wiele lat w PZU, nigdy nie było problemu (większego) z wypłatą odszkodowania. Zdarzała się dwukrotnie walka o wycenę, powoływanie rzeczoznawców itd. natomiast finalnie wszystko było załatwione tak jak powinno. W chwili obecnej korzystam z usług konkurencji, bo czemu mam płacić dużo więcej za ten sam produkt, a konkurencja oferuje jednak w mojej ocenie wyższy standard usług.

Tomasz_930

13.02.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Sklep z zewnątrz...
Sklep z zewnątrz wydaje się duży i przestronny, jednak to złudzenie. Przy wejściu wita nas jakiś mało przyjemny dźwięk, który prawdopodobnie informuje obsługę sklepu, że zbliża się intruz. Oczywiście po wejściu do sklepu ukazuje nam się ekspozycja, na której tak na prawdę nic ciekawego nie ma. Prawie puste półki, żaden z fachowych doradców nie pofatygował się żeby zapytać się czy może w czymś pomóc. Na plus na pewno jest to że było czysto w sklepie, pomimo mało sprzyjającej aurze. Niestety na temat fachowości obsługi nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ nie udało mi się zamienić nawet jednego słowa z zajętą (rozmową ze sobą) obsługą.

Tomasz_930

13.02.2010

Mix electronics

Placówka

Mińsk Mazowiecki, Kazikowskiego 10a

Nie zgadzam się (32)
14.12.2021
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Tomaszu. Dziękujemy za Pańskie uwagi i spostrzeżenia dotyczące jakości obsługi Klienta w naszym salonie. Z pewnością pomogą nam podnieść jakość naszej pracy. Zapraszamy ponownie!!
Jest to stacja...
Jest to stacja na której zazwyczaj tankuję. Dlaczego tylko zazwyczaj? Ponieważ czasami muszę skorzystać z innej, natomiast jeżeli mogę to zawszę tankuję tutaj. Paliwa bardzo dobrej jakości, przystępne ceny oraz miła obsługa. Wnętrze stacji jest zawsze czyste. Towar na półkach poukładany w sposób logiczny, łatwo znaleźć produkty. Przy dystrybutorach znajdują się pojemniki z płynem do mycia szyb, zawsze uzupełnione. Toalety są dostępne bez opłaty. Jedynym minusem dla pracowników stacji jest fakt, że często trzeba upominać się o paragon, ponieważ dają tylko wydruk z terminala oraz może to, że jeszcze nigdy nie widziałem pracownika pomagającego klientowi w tankowaniu, a bywam tam raz na tydzień.

Tomasz_930

09.02.2010

Amic Energy

Placówka

Warszawa, Trakt Brzeski 65

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi