Opinia użytkownika: Tomasz_930
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: Koszmar... w dniu dzisiejszym po 3 tygodniach od złożenia reklamacji pojechałem odebrać pieniądze za towar. Oczywiście nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie rozpatrzenia reklamacji, więc z góry miałem ją "wygraną"... ale i tu zaczęły się problemy... najpierw Pan stwierdził że wcale tak nie jest, że muszą mi zwrócić pieniądze... więc obdzwaniał centralę żeby dowiedzieć się jaki jest status reklamacji... później padł w sklepie system komputerowy - ok.... rozumiem, więc prosiłem o dokonanie przelewu ze zwrotem gotówki. Niestety takiej opcji nie brano pod uwagę, ponieważ w firmie nie praktykuje się czegoś takiego jak przelew... i powiedziano mi żebym przyjechał sobie po pieniądze innego dnia. Oczywiście nikt nie chciał napisać żadnego oświadczenia że odmawia mi wypłaty moich pieniędzy! Po ponad godzinie "tłumaczenia" panu z hurtowni jakie jest w naszym kraju prawo odzyskałem pieniądze, natomiast NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY. Traktują klienta jak idiotę, obsługa jest nie kompetentna, nie miła. Sama siedziba firmy jest zadbana, jest gdzie usiąść, poczekać, ale siedziba to nie wszystko, ponieważ jeżeli do obsługi reklamacji wyznaczony jest człowiek, który nie ma zielonego pojęcia o prawie panującym w kraju to coś jest nie tak...