bardzo mila, szybka obsluga, bylem tam aby zalozyc konto, bylo to w czerwcu tego roku, zostalem obsluzony szybko, profesjonalnie, a osoba obslugujaca potrafila wyczerpujaco odpowiedziec na moje pytania, od tamtej pory korzystalem rowniez z lini telefonicznej mbanku jak rowniez kontaktu z przedstawicielem za pomoca internetu, do tej pory jestem bardzo zadowolony ze swiadczonych przez ten bank uslug
Witam.
Bardzo dziękujemy za zgłoszoną obserwację. Jest nam niezmiernie miło, że zechciał Pan się podzielić tak przyjazną opinią na temat Centrum Finansowego w Krakowie jak i całego Banku. Cieszymy się, że poziom świadczonych przez nas usług sprostał Pana oczekiwaniom. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom szybką i kompetentną obsługę. Nieustannie pracujemy także nad ulepszaniem rozwiązań technicznych bowiem innowacyjność i wygoda to cechy nadrzędne naszego Banku. Ze swej strony pragniemy Pana zapewnić, że zrobimy wszystko, aby w przyszłości nasza współpraca przebiegała równie pozytywnie, jak dotychczas. Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600.
Pozdrawiamy
Zespół mBanku
w razie pytań...
w razie pytań trzebabylo szukać osób które na nie odpowiedzą, pozatym w sklepie panował bałagan, towar był nieułożony, pani przy kasie nie sprawiała przyjaźnie nastawionej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.