Opinie użytkownika (2)

Witam Chciałbym ocenić jakość...
Witam Chciałbym ocenić jakość obsługi sklepu Mix Electronics.. Kryteria jakimi zawsze kieruję się w ocenie sklepu internetowego są bardzo proste i zaraz bardzo ważne, a są to: -Kontakt -Cena Może nie dużo ale jest to dla mnie najważniejsze przy zakupie czegokolwiek przez internet. Jakieś kilka miesięcy przymierzałem się do zakupu telewizora LCD. Po wybraniu firmy ( Sony ) i modelu (Bravia KdlD3000) przeszukałem kilkanaście sklepów internetowych w których ten model można było dostać. Praktycznie do każdego wysyłałem maila odnośnie kwestii które mnie interesowały.. m.in sprzedaż ratalna, możliwość negocjacji ceny, charakterystyka modelu. Mix Electronics na tle innych sklepów wpadł bardzo dobrze. Kontakt - rewelacja, bardzo szybkie odpowiedzi drogą mailową.Konkretne informacje na temat danego modelu świadczyły tylko o tym, że ludzie sprzedający w tym sklepie znali się doskonale na rzeczy ( sam na temat danego modelu przeczytałem kilkadziesiąt opinii na forach internetowych ). Cena - Co do cen, to jedyny do czego można się przyczepić tutaj, była ona tylko nieznacznie wyższa od sklepu w którym zakupiłem poszukiwany model. Możliwość spłaty ratalnej świadczy, że nie mamy do czynienia z byle jakim sklepem. Przypuszczam, że po zakupie towar otrzymałbym maksymalnie do 2-3 dni a nawet i szybciej. Podsumowując Mix Electonics jest sklepem internetowym z najwyższej półki. Fachowa obsługa jak i kuszące ceny z możliwością rozłożenia ich na raty powodują, że sam nie raz przy poszukiwaniach jakiegoś sprzętu odwiedzę ich stronę internetową.

Tomasz_560

31.08.2009

Mix electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
03.02.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Tomaszu. Jest nam bardzo miło, że jest Pan zadowolony z wizyty na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do skorzystania z oferty serwisu www.mixelectronics.pl!
Witam Kieruję się kilkoma...
Witam Kieruję się kilkoma zasadami w ocenie jakości obsługi są to m.in. przygotowanie stanowiska pracy, przywitanie klienta ( chodzi o to czy sprzedawca sam jest zainteresowany klientem..), badanie potrzeb klienta poprzez zadawanie konkretnych pytań, jego wiedza o asortymencie swojego sklepu/bądź działu, jego wygląd ( chodz to tylko w sklepach gdzie powinno to być wymagane np. hostessy), kultura osobista..jeśli chodzi o sklepy, to przede wszystkim: wygląd, porządek na sklepie, kontakt z klientem, ceny, przejżystość i jasność jeśli chodzi o towar.. Chciałbym opisać sklep sieci Praktiker wg wymienionych wyżej kryteriów. Sam sklep wydaje się łątwy w utrzymaniu porządku, ponieważ z każdą wizytą nie zaobserwowałem tłumów klientów nawet w weekendy. Jeśli chodzi o obsługę to nie stoi ona na wysokim poziomie, ludzie nie są zbyt mile nastawienie do klienta, czasem traktują go nawet jak wroga, którego trzeba obsłużyć. Sam osobiście zostałem tylko przez 1-2 osoby zagadniety tradycyjnym " w czym mogę pomóc?".. większość pracowników nie zwraca większej uwagi na klienta. Jeśli chodzi o porządek to brakowało kilku cen, a z tego co zauważyłem kilka było błędnych tzn dana cena nie odnośiła się do towaru przy niej..oprócz tego samemu raczej ciężko coś znalejść np na dziale drewno, bo większość rzeczy albo jest w całkiem innym miejscu albo tak wymieszane przez ludzi, że trzeba poproscić sprzedawcę o pomoc.. Ceny w porównaniu do innych sklepów np Castoramy są trochę wyższe, jednak zawsze znajdzię się coś w tzw "promocji". Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą którego sam zaczepiłem !, sprawdziłem jego wiedze o asortymencie.. chciałem kupić młod udarowy. Otrzymałem dość konkretne informacje jak na moje wymagania zarówno cenowe jak i potrzebe jakości młota. Co jednak zraziło mnie do oferowanego przedmiotu to opakowanie.. strasznie zakurzona walizka...takiego towaru nie podaje sie klientowi do reki !! Cena porównywalna z innymi marketamia.. kultura osobista sprzedawcy i jego wygląd nie robiły za dobrego wrażenia..brudna koszulka, poświęcenie mi czasu powodowały wrażenie jak by chciał jak najszybciej mi cos wcisnac, jednak moja wiedza sprawily, ze poswiecil mi wiecej czasu.. Zachowanie kasjerek bardzo wporządku, przywitanie i pożegnanie klienta to podstawa, szybkość działania bardzo dobra.. Jako dodatkowa obserwacja i minus tego sklepu to to, ze ochrona traktuje każdego klienta z góry jak złodzieja..ochroniasz przez 15 minut obserwował zza rogu jak przymierzam sie do zakupu młota co równieź bardzo zniechęca.. Ogólnie sklep na -1

Tomasz_560

25.08.2009

Praktiker

Placówka

Katowice, Al. Górnośląska 57

Nie zgadzam się (32)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi