Obsługa w Polbanku nie należy do najszybszych, są 3 okienka, Klienci Indywidualni, Kredyty Hipoteczne oraz Klienci Firmowi, osobno jest kasa do której zawsze jest duża kolejka, z tym, że tutaj ludzie sobie sami utrudniają sprawę, bo ja jako klient Polbanku pieniądze wpłacam we wpłatomacie, lecz większość ludzi się tego boi. Co do kwestii szybkości obsługi to tyle, nie jest niestety rewelacyjna, ale za to uważam, że doradcy są profesjonalni i kompetentni, mają bardzo dużą wiedzę i są bardzo mili, ale niestety tutaj pojawia się kolejne ale....
Zdecydowanie za dużo jest to wszystko zcentralizowane, za dużo spraw nawet błachych trzeba załatwiać przez Warszawę, zdecydowanie za mało analityków podejmujących decyzje kredytowe, przez co wydłuża się oczekiwanie na kredyt. W mojej opinii Polbank uważam za dobry bank, lecz gdyby poprawił mankamentyopisane przeze mnie byłby najlepszy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.