Opinie użytkownika (2)

Z uwagi na...
Z uwagi na zbliżający się koniec okresu ubezpieczenia mojego samochodu towarzystwo ubezpieczeniowe AXA DIRECT złożyło mi propozycję zawarcia umowy ubezpieczenia na kolejny, 12 - miesięczny okres. Zaproponowana przez ubezpieczyciela oferta, jest w moim przypadku najkorzystniejszą na rynku ubezpieczeniowym. Jako stały klient otrzymałem możliwość ubezpieczenia samochodu na konkurencyjnych warunkach w stosunku do innych firm na rynku ubezpieczeniowym. Pakiet ubezpieczenia przedstawiony mi do akceptacji jest kompleksowy i spełnia moje wymagania. Poza tym warte uwagi są promocje dostępne dla klientów AXA DIRECT oraz preferencyjne zniżki na kolejny pojazd ubezpieczony w AXA. Pomimo znakomitej propozycji przedstawionej przez to towarzystwo ubezpieczeniowe, moje wątpliwości budził zapis dotyczący udziału własnego w szkodzie. Po rozmowie z konsultantem, wszelkie moje wątpliwości zostały rozwiane. Konsultant bez wątpienia był osobą kompetentną i rzetelną, a wszelkie informacje zostały mi przekazane w sposób jasny i wyczerpujący, po czym dokonałem zawarcia umowy ubezpieczenia na kolejny okres.

Tomasz_286

21.04.2010

AXA

Placówka

Nie zgadzam się (27)
Zakup, którego dotyczy...
Zakup, którego dotyczy obserwacja to Notebook Compaq Presario CQ61-110SA. Oferta cenowa sklepu PIXMANIA, w przypadku tego komputera, była zdecydowanie konkurencyjna w stosunku do innych sklepów internetowych, nie mówiąc już o sklepach tradycyjnych. Ogromną zaletą jest także szeroka paleta dostępnego asortymentu. Wiedza i kompetencje personelu są na przyzwoitym poziomie. Z jednej strony otrzymałem bardzo wyczerpujące informacje na temat w.w. komputera, jednakże wizerunek popsuł się po dostawie komputera, gdzie okazało się iż wtyczka, pomimo wcześniejszego zapewnienia konsultanta, jest wtyczką angielską i nie pasuje do polskiego gniazdka, jednakże bardzo przyjemnym akcentem w tym wszystkim był fakt iż po zgłoszeniu tej niedogodności zaproponowano mi bezpłatną wysyłkę przejściówki. Poza tym czas odpowiedzi ze strony konsultantów na wszelkie zapytania był bardzo krótki - ok 30min. Bez wątpienia największe wrażenie zrobił na mnie czas obsługi, który od momentu zamówienia, poprzez przelew pieniędzy aż do wysyłki zamówionego artykułu wyniósł 2 dni. Jeszcze większe wrażenie wywarł na mnie czas dostawy z terenu Francji - 3 dni, przy opcji przesyłki standardowej za 40zł. Mieszane uczucie budzi ergonomia strony internetowej, która jest przepełniona zbyt duzą ilością niepotrzebnych rzeczy, co powoduje że jest ona mało czytelna i wymaga poświęcenia czasu na jej rozpracowanie. Generalna ocena sklepu jest jak najbardziej pozytywna i polecam zakupy w PIXMANIA.COM

Tomasz_286

05.07.2009

Pixmania

Placówka

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi