Pixmania

(3.60)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 11)

Przedmiotemtej obserwacji jest...
Przedmiotemtej obserwacji jest hipermarket internaetowy Pixmania.pl, który oferuje akcesoria z branży agd, rtv. Strona jest utrzymana w wesołej kolorystyce. Obecnie jest ozdobiona świątecznie w choinki. Asortyment jest bardzo rozległy, ale ogólnie mieści się w granicach elektroniki takiej jak aparaty, komputery, GPS, gry video i wiele podobnych. Przekrój cenowy jest dość szeroki, ale znalazłam wiele ciekawych promocji.

Fredka

08.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie stronę oceniam...
Ogólnie stronę oceniam na 4. Wizualnie przedstawia się całkiem nieźle, chociaż brak jej pewnych detali zachęcających do przeglądania jej zawartości. Asortyment jest bardzo rozległy, ale generalnie mieści się w granicach elektroniki takiej jak aparaty, komputery, GPS, gry video i wiele podobnych. Ceny są różne, ale znalazłam wiele ciekawych promocji.

Poziomka

01.07.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sklepie internetowym...
W sklepie internetowym Pixmania, zamówiłem aparat, gdzie wysyłka została dość szybko dostarczona, komunikacja z sklepem internetowym była bezproblemowa. Jedyna negatywna strona w zamówieniu to taka że zakupiony towar nie posiadał załączonej instrukcji obsługi sprzętu. Towar nie był uszkodzony, ładnie zapakowany.

Paweł_1386

27.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Próbowałam zrozumieć jak...
Próbowałam zrozumieć jak się zamawia w tym sklepie. Zarejestrowałam się. Tylko e-mail i nazwisko. Potem dostęp do konta to jakiś bełkot marketingowy pod nazwą Pix i ja. Podczas tej rejestracji ani się nie wpisuje, ani nie otrzymuje hasła na adres poczty (a rejestrowałam się wczoraj). Próba ponownej rejestracji - email zajęty. Próba wysłania hasła na e-mail - brak e-maila wśród zarejestrowanych.

zarejestrowany-uzytkownik

17.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam w sklepie...
Zamówiłam w sklepie zamienny dzbanek do french press firmy Bodum. Oferta w Pixmanii była najtańsza - w sumie o około 50 % tańsza niż w innych sklepach czy na aukcjach. Zamówiony towar szedł do mnie nieco ponad tydzień - wysyłka była aż z Belgii. Trochę wątpliwości budził fakt, że firmanie jest polska. Ale okazała się rzetelna. Jestem zadowolona z tego sklepu.

zulus5

21.03.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pixmania.pl jest dużym...
Pixmania.pl jest dużym sklepem internetowym z bardzo szeroką gamą asortymentu. Strona internetowa sklepu prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Kolory są żywe i dobrze dobrane. asortyment podzielony jest na kategorie, dzięki którym możemy łatwo odnaleźć interesujące nas przedmioty. Na stronie głównej znajdziemy top 10 najlepiej sprzedających się produktów, oraz informacje o atrakcyjnych cenach niektórych produktów. Każdy przedmiot posiada wyczerpujący opis, oraz zdjęcia. Sklep dopuszcza wyłącznie przesyłki kurierskie ekonomiczne i ekspresowe. Wszystkie informacje podane są na stronie internetowej sklepu w sposób przejrzysty i dostępny.

Toms

25.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Na stronie internetowej...
Na stronie internetowej sklepu Pixmania znalazłam urządzenie do hot dogów. Chciałam uzyskać więcej szczegółów, niż było w opisie, więc zadzwoniłam pod podany telefon. Pani z działu obsługi klienta nie była w stanie udzielić mi żadnych danych - poza podanymi w opisie - odesłała mnie do producenta. Szukałam danych producenta, ale udało mi się ustalić, że producent jest we Francji. Mając nadzieję, że innego dnia trafię na bardziej kompetentną obsługę, zadzwoniłam ponownie. Telefon odebrał miły pan, poprosił o nr katalogowy sprzętu. Przez dłuższy czas bezskutecznie szukał u siebie w materiałach tego urządzenia. Przepraszał mnie kilkakrotnie, że tyle to trwa i prosił o jeszcze chwilkę cierpliwości. Po kilku minutach poszukiwania, przeprosił ponownie i poprosił o adres mailowy, na które prześle odpowiedzi na moje pytania w ciągu 24 godzin, abym nie czekała dłużej przy telefonie. Poprosiłam, aby nie zapomniał, gdyż zależy mi na zakupie, a nie mogę podjąć decyzji bez informacji, czy sprzęt spełni moje oczekiwania. Pan zapewniał i przepraszał na przemian, byłam więc pewna, że tym razem uzyskam odpowiedź. Na tym jednak skończyła się uprzejmość przedstawiciela firmy, gdyż do dnia dzisiejszego nie doczekałam się żadnej odpowiedzi.

Beata_59

24.10.2010

Placówka

Nie zgadzam się (6)
Przejrzysta witryna sklepu,...
Przejrzysta witryna sklepu, duży wybór produktów, niskie ceny. Mimo, że sklep jest francuski - doskonałe menu w języku polskim, obsługa klienta w języku polskim, wysyłka z Niemiec bez problemów i dość szybko przyszła. Konto bankowe sklep ma w Polsce dzięki czemu unikamy wysokich opłat za przelewy - ale trwa to trochę dłużej. Oferują ciekawe promocje i zniżki na zestawy niezbędnych akcesoriów dla danego produktu.

zarejestrowany-uzytkownik

23.10.2010

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Zakup, którego dotyczy...
Zakup, którego dotyczy obserwacja to Notebook Compaq Presario CQ61-110SA. Oferta cenowa sklepu PIXMANIA, w przypadku tego komputera, była zdecydowanie konkurencyjna w stosunku do innych sklepów internetowych, nie mówiąc już o sklepach tradycyjnych. Ogromną zaletą jest także szeroka paleta dostępnego asortymentu. Wiedza i kompetencje personelu są na przyzwoitym poziomie. Z jednej strony otrzymałem bardzo wyczerpujące informacje na temat w.w. komputera, jednakże wizerunek popsuł się po dostawie komputera, gdzie okazało się iż wtyczka, pomimo wcześniejszego zapewnienia konsultanta, jest wtyczką angielską i nie pasuje do polskiego gniazdka, jednakże bardzo przyjemnym akcentem w tym wszystkim był fakt iż po zgłoszeniu tej niedogodności zaproponowano mi bezpłatną wysyłkę przejściówki. Poza tym czas odpowiedzi ze strony konsultantów na wszelkie zapytania był bardzo krótki - ok 30min. Bez wątpienia największe wrażenie zrobił na mnie czas obsługi, który od momentu zamówienia, poprzez przelew pieniędzy aż do wysyłki zamówionego artykułu wyniósł 2 dni. Jeszcze większe wrażenie wywarł na mnie czas dostawy z terenu Francji - 3 dni, przy opcji przesyłki standardowej za 40zł. Mieszane uczucie budzi ergonomia strony internetowej, która jest przepełniona zbyt duzą ilością niepotrzebnych rzeczy, co powoduje że jest ona mało czytelna i wymaga poświęcenia czasu na jej rozpracowanie. Generalna ocena sklepu jest jak najbardziej pozytywna i polecam zakupy w PIXMANIA.COM

Tomasz_286

05.07.2009

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Zakupy na Pixmanii...
Zakupy na Pixmanii to katorga - przesyłka zaczyna się od kwoty 40zl firma kurierska. Postanowiłam jednak dokonać zakupu tabletu Wacom Bamboo fun właśnie w sklepie Pixmania, ponieważ cena tabletu była konkurencyjna w porównaniu z innymi portalami; nawet biorąc pod uwagę koszt transportu. Po zatwierdzeniu zamówienia, dokonałam przelewu wskazanej kwoty. na wysyłkę towaru czekałam 6 dni! Poza tym firma kurierska, z którą Pixmania ma podpisaną umowę dostarczyła towar w ciągu 2 dni.

zarejestrowany-uzytkownik

22.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (29)

Pixmania

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pixmania?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.