Bardzo dobre podejście do klienta, wizyta była umówiona na 9.30, Pan z serwisu zajął się mna 20 min wcześniej od planowanego przeglądu auta, był rzeczowy, konkretny, służył radą, zadawał pytanie celem nawiązania rozmowy i wypytania o samochód ogólnie poczułem zainteresowanie swoją skromną osobą i troskę ze strony pracowników servisu, Panowie zoobowiązali sie mnie powiadomić drogą mejlową o wycenie serwisowanych cześci terminie ewentualnej naprawy samochodu, widać pełną kulturę pracowników serwisu i salonu sprzedaży.Nie oseniano klienta po wyglądzie zewnętrznym tylko potraktowana jak przyszłego klienta salonu i serwisu co da firmie jakieś pewne zyski to ważne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.