Telemarketer dzwonił na numer stacjonarny. Po odebraniu telefonu, usłyszałem stałą formułkę, która bardziej przypominała recytowany tekst niż rozmowę telefoniczną. To co mnie zirytowało na samym początku to to, że nie zrozumiałem z jakiej firmy dzwonił oraz jak brzmi jego imię i nazwisko. Brakiem profesjonalizmu był też brak pytania ze strony telemarketera : "czy może Pan rozmawiać? mogę zająć chwilę czasu?" Aczkolwiek, nie ma co się dziwić że telemarketer był mało profesjonalny skoro ... mówił i mówił, a dopiero po chwili zorientował się, że rozmawia nie z tą osobą z którą powinien !!! Zamiast z Panią Elżbietą - rozmawiał ze mną. Różnicę między męskim a kobiecym głosem powinie był zauważyć wcześniej. Po jakimś czasie poprosił o rozmowę z właściwą osobą. Grzecznie poinformowałem go, że nie ma tej osoby w domu. Telemarketer wręcz zażądał abym podał mu inny numer kontaktowy (komórkowy). Nie poprosił, nie zapytał - zażądał ! Oczywiście nie dostał. Na pytanie - co mogę przekazać Pani Elżbiecie, skoro nie może zadzwonić osobiście po godzinie 22 gdy wróci ona z pracy - usłyszałem kolejny recytowany fragment tekstu, dotyczący zaproszenia na pokaz/prezentację która odbywa się jutro o 13. Dwa razy prosiłem go o podanie nazwy firmy z której dzwoni - dwa razy jej nie zrozumiałem. Na pytanie - co będzie się sprzedawać na takim pokazie, usłyszałem że NIC - co jest kłamstwem. Ogólnie - rozmowa nachalna, mało profesjonalna, nie sympatyczna.
Hotel Magnolia zasługuje naprawdę na wysokie noty i słowa uznania. Dotyczy to zarówno samego miejsca noclegowego jak i obsługi personelu. Miłym zaskoczeniem był fakt, że szef kuchni specjalnie na naszą prośbę poczekał za naszym przyjazdem i zaserwował nam zamówioną telefonicznie potrawę, mimo że kuchnia teoretycznie o tej godzinie była już zamknięta. Recepcjonista - miły, uśmiechnięty, schludny przyjął nas serdecznie, a w momencie gdy prosiliśmy o zmianę pokoju na inny (dostaliśmy pokój w którym można palić papierosy, co nie spełniało naszych oczekiwań) bez problemu dostaliśmy inny przydział. Pokoje - czyste, bardzo przestronne. Jedyna sprawa która budzi wątpliwości co do jakości oferowanych usług, to serwowane rano śniadanie. Kawa podana w termosie - nie tego można było się spodziewać po hotelu który posiada ***. To jedyny mankament - o którym warto mówić głośno i wyraźnie. Mimo to - chętnie tam wrócę, gdy będzie taka możliwość.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.