Magnolia

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Hotel Magnolia zasługuje...
Hotel Magnolia zasługuje naprawdę na wysokie noty i słowa uznania. Dotyczy to zarówno samego miejsca noclegowego jak i obsługi personelu. Miłym zaskoczeniem był fakt, że szef kuchni specjalnie na naszą prośbę poczekał za naszym przyjazdem i zaserwował nam zamówioną telefonicznie potrawę, mimo że kuchnia teoretycznie o tej godzinie była już zamknięta. Recepcjonista - miły, uśmiechnięty, schludny przyjął nas serdecznie, a w momencie gdy prosiliśmy o zmianę pokoju na inny (dostaliśmy pokój w którym można palić papierosy, co nie spełniało naszych oczekiwań) bez problemu dostaliśmy inny przydział. Pokoje - czyste, bardzo przestronne. Jedyna sprawa która budzi wątpliwości co do jakości oferowanych usług, to serwowane rano śniadanie. Kawa podana w termosie - nie tego można było się spodziewać po hotelu który posiada ***. To jedyny mankament - o którym warto mówić głośno i wyraźnie. Mimo to - chętnie tam wrócę, gdy będzie taka możliwość.

Tomasz_2374

11.04.2018

Placówka

Sitkówka-Nowiny, Zgórsko 90 A

Nie zgadzam się (0)
Super miejsce. Apartamenty...
Super miejsce. Apartamenty na wynajem krótki albo długoterminowy. Elegancko i czysto. Polecam.

Magdalena_3017

09.10.2013

Placówka

Warszawa, Ryżowa

Nie zgadzam się (0)
Lokalizacja hotelu jest...
Lokalizacja hotelu jest raczej stosunkowo dobra. Do plaży jest około 900m spacerkiem to tylko parę minut . Bardzo blisko jest "Biedronka", Aqua park, port jachtowy i rybacki gdzie można kupić świeżą rybę prosto z kutra. Droga na plażę jest prosta i częściowo prowadzi przez park . Plaża duża i czysta. Pokoje są wyposażone standardowo jak na ten standard , czyli telewizor 32'', małą lodówka, szafa, szafka nocna, stolik i krzesło ( pokój 1os.) i oczywiście łazienka - kabina prysznicowa, toaleta, umywalka - mała ale funkcjonalna i ładnie wykończona.Sam hotel jest czysty, przed hotelem jest niestrzeżony parking. W całym hotelu jest dostęp do Wi-Fi . Dla mnie dużym minusem okazały się rowery, są stare , zdezelowane - jeśli jest taka możliwość weźcie swoje. W hotelu jest basen , jacuzzi , sauna parowa i sucha (wolny dostęp od 16 do 21 - wcześniej są zajęcia z instruktorem ). Jedzenie jest bardzo dobry, śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu. Obiady serwowane do stolika. Serdecznie polecam.

PaBBlo82

14.06.2013

Placówka

Kołobrzeg, Bałtycka 39

Nie zgadzam się (0)
Podczas delegacji w...
Podczas delegacji w Warszawie nocuję w Apartamentach Magnolia. Lokalizacja może nie do końca mi odpowiada, wolałbym coś bliżej centrum, z lepszym (szybszym) dojazdem, ale nie miałem w kwestii noclegu wyboru – to zalezy od mojego pracodawcy. Poza lokalizacją nie mam zastrzeżeń co do tego ośrodka – pokoje (a właściwie mieszkania) są ładne, przestronne, fukcnjonalnie urządzone i dobrze wyposażone. W apartamencie jest łazienka, dobrze wyposażona kuchnia (lodówka, czajnik, garnki, naczynia), telewizor, dostęp do internetu. W niektórych pokojach są nieco starsze telewizory, w innych plazmowe. Jest też naprawdę czysto. Obsługa jest bardzo uprzejma – recepcjonistki są miłe, sympatyczne, chętne do pomocy i kompetentne. Z tego co wiem apartamenty są też korzystne cenowo, na dłuższy pobyt w Warszawie może to być lepszy wybór niż tradycyjny hotel.

Born

10.12.2011

Placówka

Warszawa, Ryżowa

Nie zgadzam się (1)

Magnolia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Magnolia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Hotel Magnolia zasługuje...
Hotel Magnolia zasługuje naprawdę na wysokie noty i słowa uznania. Dotyczy to zarówno samego miejsca noclegowego jak i obsługi personelu. Miłym zaskoczeniem był fakt, że szef kuchni specjalnie na naszą prośbę poczekał za naszym przyjazdem i zaserwował nam zamówioną telefonicznie potrawę, mimo że kuchnia teoretycznie o tej godzinie była już zamknięta. Recepcjonista - miły, uśmiechnięty, schludny przyjął nas serdecznie, a w momencie gdy prosiliśmy o zmianę pokoju na inny (dostaliśmy pokój w którym można palić papierosy, co nie spełniało naszych oczekiwań) bez problemu dostaliśmy inny przydział. Pokoje - czyste, bardzo przestronne. Jedyna sprawa która budzi wątpliwości co do jakości oferowanych usług, to serwowane rano śniadanie. Kawa podana w termosie - nie tego można było się spodziewać po hotelu który posiada ***. To jedyny mankament - o którym warto mówić głośno i wyraźnie. Mimo to - chętnie tam wrócę, gdy będzie taka możliwość.