Uważam, że jakość obsługi klienta w markecie Netto w Legnicy stoi na niskim poziomie. Stoisko z warzywami było nieuporządkowane, brakowało woreczków foliowych. Na podłogach na ternie sklepu były nierozpakowane produkty oraz na podłodze leżały papiery z kodami kreskowymi i ceną produktów. Przy kasach utworzyły się długie kolejki (12 osób - nie otworzono kolejnej kasy). Jedynym plusem była pomoc pracownika w odnalezieniu poszukiwanego produktu.
W mojej ocenie jakość obsługi stoi na dobrym poziomie. Pracownicy są chętni do pomocy w wyszukaniu produktu. Chętnie pokazują gdzie znajduje się dany produkt. W sklepie panował porządek. Jedyną wadą był fakt, iż pomimo kilku klientów znajdujących się przy jednej kasie, nie został nikt wezwany z obsługi do otwarcia kolejnej kasy (mimo, że na zapleczu były min. 2 osoby). Kolejki powstały przez niezbyt zręczną obsługę na kasie .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.