Opinie użytkownika (2)

Od miesiąca walczę...
Od miesiąca walczę o odblokowanie jednego portu w moim routerze. Kontaktuję się z nimi przez Facebook'a, na początku zarzekali się że nie blokują żadnych portów lecz nie poddałem się i nalegałem dalej, czego efektem zgodzili mi się je odblokować. Trzy razy już prosili o sprawdzenie czy "już działa", niestety były to trzy nieudane próby - problem nadal występuje.

Tomasz_2288

12.07.2016

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
28.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pana danych w wiadomości prywatnej, nie jesteśmy w stanie odnieść się do wystawionej oceny. W momencie otrzymania niezbędnych danych niezwłocznie zweryfikujemy sytuacje, które wpłynęły na Pana ocenę.
Zakładałem ostatnio konto...
Zakładałem ostatnio konto bankowe w "T-mobile usługi bankowe".Pan bardzo miły, lecz niestety wyglądał jakby robił to pierwszy raz i cała procedura trwała co najmniej 2x dłużej niż powinna.

Tomasz_2288

12.07.2016

T-Mobile

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi