Pracownik stacji wyszedł, aby pomóc mi zatankować samochód. Powitał mnie na stacji LOTOS, ale podziękowałem mu za pomoc. Zapytałem za to o problem przy tankowaniu, który mi wyjaśnił. Sprzedawczyni za kasą również powitała mnie tymi samymi słowami i - jak zawsze - zaproponowała produkty promocyjne. W/w pracownik znów zagaił o mój problem, a na koniec oboje mnie pożegnali. Bardzo lubię być tak obsługiwany!
Bardzo miła i fachowa obsługa. Gdy w placówce było dużo klientów, Pani, którą obecnie nie obsługiwała nikogo (krzątała się za kontuarem) przerwała pracę i wskazała mi wolne krzesło, prosząc o chwilę cierpliwości. Gdy nadeszła moja kolej, obsługujący mnie Pan podał mi rękę i z uśmiechem przeprowadziliśmy resztę formalności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.