Wybrałem numer telefonu by zgłosić nieprawidłowość zawarcia nowej umowy. Dopiero po 20 minutach odezwał się konsultant, któremu przedstawiłem swoją sprawę.Konsultant poinformował mnie o tym, co mi przysługuje w tej sprawie. Niestety jakość jego wypowiedzi nie należała do najwyższych. Usłyszałem, że ktoś tam miał prawo się pomylić bo jest tylko człowiekiem, zostałem spytany o to czy ja się nigdy nie mylę. Mocno nieprofesjonalne podejście.Za to nie zostałem poinformowany, na jaki adres wysłać złą przesyłkę, co wypełnić, ile czasu będę czekał na odesłanie. Zostałem poinformowany o tym, że zwrócone zostaną pieniądze, ale nie dowiedziałem się czy zwrotowi podlega również koszt kuriera na wysyłkę i zwrot.Te informacje były przedmiotem kolejnego telefonu na infolinię.Obsługę oceniam co najwyżej dostatecznie.
Po przyjechaniu na stację obsłużyłem się sam, po czym udałem się opłacić rachunek. Obsługiwał jeden pan podczas gdy drugi zajmował się czymś innym. Musiałem czekać na swoją kolej mimo iż jedna kasa była czynna. Nie usłyszałem przywitania, tylko zdawkowe pytanie o kartę rabatową. Szybko załatwiłem płatność kartą i również bez "do widzenia" wyszedłem. Na półkach porządek choć ustawienie produktów na środku pomieszczenia zmusza klienta do slalomu.Generalnie można powiedzieć, że szału nie ma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.