Opinia użytkownika: Tomasz_2155
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wybrałem numer telefonu by zgłosić nieprawidłowość zawarcia nowej umowy. Dopiero po 20 minutach odezwał się konsultant, któremu przedstawiłem swoją sprawę.Konsultant poinformował mnie o tym, co mi przysługuje w tej sprawie. Niestety jakość jego wypowiedzi nie należała do najwyższych. Usłyszałem, że ktoś tam miał prawo się pomylić bo jest tylko człowiekiem, zostałem spytany o to czy ja się nigdy nie mylę. Mocno nieprofesjonalne podejście.Za to nie zostałem poinformowany, na jaki adres wysłać złą przesyłkę, co wypełnić, ile czasu będę czekał na odesłanie. Zostałem poinformowany o tym, że zwrócone zostaną pieniądze, ale nie dowiedziałem się czy zwrotowi podlega również koszt kuriera na wysyłkę i zwrot.Te informacje były przedmiotem kolejnego telefonu na infolinię.Obsługę oceniam co najwyżej dostatecznie.