Opinie użytkownika (1)

W chwili wejścia...
W chwili wejścia do sklepu zauważyłem tylko jednego pracownika który układała obuwie na regale. Po około 2-3 min zauważyłem drugiego pracownika który stała z innym klientem miedzy regalami.Powitanie nastąpiło z mojej inicjatywy. Po 5 min. oglądania obuwia. Gdy nikt się mną nie zainteresował. Poprosiłem pracownika o pomoc w szukaniu dla mnie obuwia. Wówczas nastąpiło powitanie. Gdy podszedłem do pracownicy i zapytałem się o szukane obuwie pracownik przywitał mnie i odpowiedział to zapraszam.Sprzedawca był uprzejmy. Zostawił dotychczasowe zajęcie i zajął się obsługa mojej osoby. Podszedł ze mną od razu do regal z obuwiem. Następnie odnalazł szukany przezmianie rozmiar obuwa. Nie okazywał oznak zniecierpliwienia. Utrzymywał kontakt wzrokowy i się uśmiechał.Sprzedawca w zasadzie polecił jeszcze dwa inne modele. Bardziej skupił się na tych droższym modelu.Z zalet jakie wymienił sprzedawca to to ze to są uniwersalne obuwie na sezon jesienny zimowy. Na moja obiekcje ze nie wiem czy te rzepy są trwale odpowiedział mi ze nie mieli nigdy żadnej reklamacji z tym związanej.Zaproponował również dla większego komfortu specjalne wkładki do obuwia. To mnie przekonało. Pracownik zaprosił mnie do kasy. Na koniec obsługi pracownik miło mnie pożegnał. Podziękował za dokonane zakupy.

Tomasz_2111

28.09.2014

DEICHMANN

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi