Podczas zakupów doświadczyłem czegoś jak na sklep typu reserved w którym raczej polityka sprzedażowa zakłada bardziej ilość a nie jakość. Podczas zakupów w tym sklepie doświadczyłem prze miłej obsługi. Po wejściu do sklepu każdy klient słyszał słowo Dzień dobry, a po chwili rozglądania się po sklepie już słyszeliśmy pytanie W czym mogę pomóc. I nie było to takie pytanie byle spytać, było widać że osobie zależy. Obsługa sama proponowała co wybrać i towarzyszyła jednej konkretnej osobie aż do kasy. Rzadko kiedy zdarza się taka obsługa.
Odwiedzam ten sklep średnio raz w tygodniu, tak naprawdę wtedy gdy ukazuję się nowa gazetka promocyjna. Sklep bardzo często oferuje ciekawe promocje ale według mnie są one źle wyeksponowane na sklepie. Robiąc zakupy w tym sklepie dziwnie się czuje, ciężko znaleźć potrzebne produkty, patrząc na półki które często są pustawe, wydaje się że jest bardzo dużo asortymentu a tak naprawde nic nie ma. Jeśli chodzi o obsługę którą często znaleźć, pytając o jakiś produkt słyszymy: nie jestem na tym dziale proszę zapytać osoby która tam jest. Idąc do tego działu by tą osobę znaleźć zdążyłbym wypić kawę albo zapomnieć już czego tak naprawdę szukałem. Patrząc przez pryzmat samego sklepu, jego ułożenia oraz poprzez obsługę w skali od 1 do 5 oceniam na 2.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.