korzystając z konta w banku millennium otrzymałem kod promocyjny obniżający rachunki w orange o 30% zamawiając usługę przez e-shop. Zamówiłem, wysyłając również wiadomość na skrzynkę kontaktową- bez odpowiedzi. Sprawdziłem status po kilku dniach, unieważniono. Operację powtórzyłem jeszcze 2 razy, to samo. Brak kontaktu, odpowiedzi. Próbowałem połączyć się z info linią po 20 minutach oczekiwania zostałem rozłączony. Dzwoniłem do salonów w trójmieście w 6tym punkcie ktoś odebrał... tragedia! Choć oferta w tamtym czasie najlepsza na rynku brak możliwości sfinalizowania transakcji!
Czekał mnie mały remont pokoju- szpachlowanie, malowanie. Po wejściu na halę od razu zostałem zauważony przez personel, który rozpoczął od rozpoznania moich potrzeb serią trafnych pytań. Ubrany był zgodnie ze standardami firmy idealnie rozpoznał produkty których poszukuję używając zrozumiałych stwierdzeń. Zaproponował mi kilka dodatkowych rzeczy, których nie potrzebowałem i z uśmiechem na twarzy pożegnał mnie utrzymując kontakt wzrokowy. Czułem się profesjonalnie obsłużony na pewno wrócę do tego miejsca!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.