Dzisiaj byłem na zakupach kupiłem nowy telewizor , piekarnik obsługa była bardo rzeczowa pomogli mi z moim sprzętem ,oprócz tego dokładnie opisali mi jego walory i wady. Pomimo obecnych braków w kadrze i małej przestrzeni jak na taki asortyment czułem się naprawdę dobrze obsłużony. Nawet jak potem jak zadzwoniłem nie byli niemili, wysłuchali mnie i wytłumaczyli wszystko.
Po ponad 3 latach współpracy z bankiem ING, mogę wystawić opinię ,jeśli chodzi o prace - strony internetowej- ekstra strona przejrzysta prosta do obsługi nawet dla laików- obsługo na infolinii bardzo grzeczni , mili - oddział w Kwidzynie wygląd biura jak i przedstawicieli elegancki, pracownice banku kulturalne ,jednak czasem mają problem z obsługą systemu.
Bardzo dziękujemy za Pana obserwację i opinię na temat usług ING Banku Śląskiego. Nasze działania są skoncentrowane na kliencie i jego potrzebach. Staramy się by każdy klient, niezależnie z jakiej formy kontaktu korzysta, był obsłużony w sposób profesjonalny i sprawny. Raz jeszcze dziękujemy za Pana ocenę i zapraszamy do skorzystania z produktów i usług ING.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.