W dniu wczorajszym tankowałem samochód na stacji paliw orlen. Pani przy kasie była bardzo miła. Miała maseczkę na twarzy. Za pytała czy potrzebuję fakturę, zapytała o rodzaj płatności, zaproponowała kawę i hot doga. Na koniec życzyła miłego dnia. Obsługa bardzo miła.
Przedmiotem rozmowy był internet bezprzewodowy blueconnect w T-mobile. konsultant przedstawił koszt abonamentu, aktywacji, limit danych, sposób rozliczania transferu, długość umowy.Konsultant zaangażowany w rozmowę, wręczył ulotki i zaprosił do ponownej wizyty. Zadawał dużo pytań. Pokazał mi 3 modele telefonów.Punkt ładny, czysty. Ulotki były w stojakach. Podłoga umyta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.