Reklamowałem drylownice do owoców w sklepie w Galerii Bronowice w Krakowie. Pani za ladą poinformowała mnie że w przypadku uznania reklamacji sklep nie wypłaca gotówki tylko wystawia kartę podarunkową. Na moje protesty otrzymałem odpowiedź że takie jest prawo i mogę się zwrócić do rzecznika praw konsumenta. Wobec takiego postępowania zalecam wysłanie pracowników obsługi klienta do przeszkolenia w kwestiach prawnych dotyczących konsumentów. Wprowadzanie w błąd klientów skutkuje utratą zaufania do sklepu. Moja noga już nie stanie w tym sklepie. Nie kupujcie w Media Markt w Galerii krakowskiej. Nie kupujcie drylownic do owoców ponieważ nie działają na czereśniach.
Pozdrawiam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.