Opinie użytkownika (1)

Chciałam uzyskać informacje...
Chciałam uzyskać informacje o kredycie studenckim. Poszłam więc do banku PKO BP. Po odebraniu numeru w kolejce dosyć długo czekałam, ponieważ przy stanowiskach indywidualnej obsługi akurat nikogo nie było, a przede mną było już kilka osób. Obsługująca mnie Pani jak potem zweryfikowałam podała mi błędne informację! Nie znała specyfiki tego kredytu ani sposobu naliczania procentu. Jedyne prawdziwe informacje odnosiły się do poręczycieli. Pani reagowała nerwowo na moje pytania, była niemiła, a gdy zapytałam gdzie mogę uzyskać pełną informację powiedziała żebym sobie poszukała na internecie.

Teresa_38

16.12.2009

PKO BP

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 14

Nie zgadzam się (23)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi