Opinie użytkownika (1)

Obserwacja dotyczy mojej...
Obserwacja dotyczy mojej wizyty w punkcie w dniu 18 grudnia 2009 roku, której celem było podpisanie umowy o kredyt gotówkowy. Siedziba banku znajduje się przy dużym centrum handlowym, blisko węzłów komunikacyjnych co zapewnia dogodny dojazd środkami lokomocji publicznej, jak i miejsca parkingowe dla klientów zmotoryzowanych. Budynek zaprojektowany został w sposób prosty i funkcjonalny, a przez to bardzo praktyczny i wygodny. Wejście do przestronnej sali głównej poprzedza przedsionek, w którym znajdują się bankomat i wpłatomat. Na wprost wejścia znajduje się jednoosobowe stanowisko recepcyjne, z lewej strony pod oknami umieszczono wygodne kanapy dla klientów, a vis a vis – przeznaczone również dla niech - dwa punkty z internetowym dostępem do konta. Po obu stronach, umieszczonego z prawej strony za stanowiskiem recepcyjnym, korytarza znajdują się przeszklone pomieszczenia biurowe. Całość sprawia bardzo przyjemne wrażenie. Wnętrze urządzone zostało gustownie i ze smakiem, a dostępna przestrzeń wykorzystana optymalnie. Panuje cisza i spokój. Kwestie czystości i porządku nie budzą żadnych zastrzeżeń. Natychmiast po wejściu do siedziby podeszła do mnie pracownica punktu recepcyjnego, przedstawiła się i grzecznie zapytała w czym może mi pomóc. Była pogodna i uśmiechnięta, a jej sposób bycia był naturalny i bez wymuszonej grzeczności. Ubrana była schludnie i elegancko, ale nie wyzywająco. Po przedstawieniu celu mojej wizyty niezwłocznie skontaktowała się z właściwym przedstawicielem banku, a mnie poprosiła o zajęcie miejsca na kanapie i zaproponowała coś do picia. Po chwili zjawił się znany mi już wcześniej D. S., który zaprosił mnie do swojego biura. Pomieszczenie przestronne i – podobnie jak cały oddział – urządzone z dyskretną elegancją. Wewnątrz panował ład i porządek. Biurko czyste, z uporządkowanymi dokumentami i przyborami do pisania sprawiało estetyczny wygląd i świadczyło o umiejętności dobrej organizacji pracy właściciela. Wygląd zewnętrzny pracownika nie budził zastrzeżeń. Przed przystąpieniem do meritum sprawy zaproponował mi coś do picia. Mimo młodego wieku w sposób w pełni profesjonalny, z doskonałą znajomością tematu przedstawił mi szczegóły produktu, którym byłem zainteresowany. Posługiwał się przy tym językiem prostym, zrozumiałym dla laika, pozbawionym specjalistycznego żargonu. Z dającą się odczuć znajomością rzeczy udzielał zwięzłych i rzeczowych informacji. Wyjaśniał wszelkie nasuwające mi się wątpliwości i cierpliwie odpowiadał na każde pytanie nie okazując przy tym cienia zniecierpliwienia czy irytacji. Upewniał się, czy wszystko jest dla mnie jasne i czy wszystko rozumiem. Podczas rozmowy cała jego uwaga skupiona była na mojej sprawie. Nie odbierał telefonów, ani nie rozpraszał się innymi czynnościami co świadczyło o tym, iż traktuje mnie w sposób poważny, uprzejmy i z szacunkiem. Niemal od razu potrafił stworzyć atmosferę życzliwości i zaufania, nie przekraczając jednak cienkiej granicy irytującego i niestety często spotykanego w innych miejscach spoufalania się. Gdy podjąłem już decyzję o skorzystaniu z wybranej oferty banku, wszystkie formalności związane z podpisaniem umowy kredytowej załatwione zostały w niespełna 10 minut. Egzemplarz umowy przeznaczony dla mnie otrzymałem w gustownym i estetycznym firmowym etui. Na zakończenie spotkania przedstawiciel banku w zwięzły sposób poinformował mnie o nowych produktach znajdujących się w aktualnej ofercie, wręczył mi biuletyny reklamowe i zapewnił, iż w przypadku, gdyby któryś z produktów mnie zainteresował służy radą i pomocą oraz szczegółowymi informacjami na ten temat. Następnie zostałem odprowadzony przez niego do wyjścia, gdzie się pożegnaliśmy. Placówkę opuściłem usatysfakcjonowany w przekonaniu, iż moja sprawa załatwiona została szybko, sprawnie i w sposób w pełni profesjonalny, a do tego bez stresu i w komfortowych warunkach. Opisana przeze mnie obserwacja nie stanowi w sposobie funkcjonowania tego punktu wyjątku, lecz jest standardem obowiązującym w kontaktach z klientami na co dzień. Korzystam z usług tej placówki od września 2008 roku i z całą odpowiedzialnością mogę polecić ją każdemu. Osobiście wielokrotnie zetknąłem się z Paniami U. A. i P. M. oraz pełniącym obowiązki dyrektora tej placówki i czuwającym nad pracą całego zespołu D. S. i śmiało mogę stwierdzić, iż cechuje ich profesjonalizm w każdym calu! Personel oddziału jest uprzejmy, miły i sympatyczny, kompetentny i rzetelny. Już na pierwszy rzut oka widać, iż stanowi doskonale dopasowany i zgrany zespół świetnie wyszkolonych i w pełni profesjonalnych doradców przyjazny klientowi. Jestem przekonany, iż każdy kto skorzysta z usług tej placówki zgodzi się z moją opinią na jej temat.

Templariusz

20.12.2009

mBank

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39-47

Nie zgadzam się (33)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi