Numer zagraniczny, na szczęście konsultantka mówiąca po polsku. Nie była w stanie udzielić informacji na temat zwrotu, którego chciałem dokonać, ani w sprawie jak poradzić sobie z dokumentami zwrotu które były przysłane wadliwe. Odradzam wszystkim zakupy, bo ewentualne zwroty to katorga
Między regałami były brudne podłogi lub rozsypany cukier. Pani zajmująca się układaniem towaru potrafiła mi wskazać miejsce znajdowania się produktu, którego szukałem. Jeżeli chodzi o obsługę przy kasie była ona bardzo długa, mało kas otwartych, a pani kasjerka miała dużo problemów z obsługą urządzenia.
Poziom wiedzy i kompetencji większości wykładowców jest bardzo wysoki, aczkolwiek zdarzają się tacy, którzy nie powinni już uczyć. Budynki bardzi zadbane. Obsługa w dziekanacie jest bardzo miła i sprawnie rozwiązuje wszystkie problemy.
Autobusy notorycznie się spóźniają więcej niż jest podane w rozkładzie (od 1 owcześnienia do 3min spóźnienia), a zdarza się że w ogóle nie przyjeżdżają. Niektórzy kierowcy nie zwracają uwagi na światła lub na krawężniki podczas zakrętów i na nie najeżdżają co wywołuje duży dyskomfort jazdy. Połowa tramwajów jest nowa, a połowa stara, obskurna i brudna. Plusem jest to że jeżdżą w miarę na czas, a motorniczy zazwyczaj czekają, gdy widzą w oddali kogoś spieszącego się na tramwaj.
Pracownicy obsługi są bardzo życzliwi i chętnie oferują swoją pomoc przy wyborze produktów firmy Nike. Posiadają dużą wiedzę o odzieży i obuwiu, które sprzedają. Jednakże po przekazaniu informacji o odrzuceniu reklamacji butów pracownice nie potrafiły wytłumaczyć znaczenia poszczególnych podpunktów z opinii rzeczoznawcy, które były dla mnie niezrozumiałe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.