MPK Poznań

(2.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (49 z 57)

polecam
polecam

Klient_qusSc

04.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przeciętnie.
Przeciętnie.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nawet ok.
Nawet ok.

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Most Teatalny 1

Nie zgadzam się (0)
Regularnie korzystam z...
Regularnie korzystam z usług MPK w Poznaniu, jeżdżę głównie autobusem linii 71, zdarza mi die podróżować większością tramwajów oraz autobusami innych lini. Autobusy linii 71 nie kursują według rozkładu, rzadko zdarza się ze autobus jest na czas. Opóźnienia są od kilku minut (więcej niż 4) do kilkunastu, czasem autobus nie pojawia się wcale i trzeba czekać na kolejny. W autobusach bardzo czesto jest brudno, leżą puste butelki po wódce, papierki po batonach. Tramwaje jeżdżą raczej na czas, nie jest w nich tak brudno jak w autobusach. Jednak z uwagi ze jeżdżę głównie autobusami, przez które wiele razy miałam problemy, moja opinia jest tak niska.

zalogowany_użytkownik

09.11.2018

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Autobusy notorycznie się...
Autobusy notorycznie się spóźniają więcej niż jest podane w rozkładzie (od 1 owcześnienia do 3min spóźnienia), a zdarza się że w ogóle nie przyjeżdżają. Niektórzy kierowcy nie zwracają uwagi na światła lub na krawężniki podczas zakrętów i na nie najeżdżają co wywołuje duży dyskomfort jazdy. Połowa tramwajów jest nowa, a połowa stara, obskurna i brudna. Plusem jest to że jeżdżą w miarę na czas, a motorniczy zazwyczaj czekają, gdy widzą w oddali kogoś spieszącego się na tramwaj.

Tadeusz_60001

08.11.2018

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wyjątkowo punktualnie...
Rewelacyjnie. Wyjątkowo punktualnie odjazd x przystanku. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Celina_15

17.10.2014

Placówka

Poznań, Głogowska

Nie zgadzam się (0)
Kolejki jak w...
Kolejki jak w każdym Punkcie MPK, niestety trzeba się naczekać! Wszystko przez bilety PEKA, które niestety i tak nie działają w pełni tak jak powinny a jedynie tworzą wielkie zamieszanie. Jednym słowem Ci, którzy muszą czekać życzę wiele cierpliwości i oczywiście czasu by tą cierpliwość w sobie wypróbować. :)

Daniel_487

28.08.2014

Placówka

Poznań, Most Teatalny 1

Nie zgadzam się (0)
Kolejka na 1,5...
Kolejka na 1,5 godziny gdzie dochodząc do okienka Pani informuje że ma 15 minut przerwy. Kiepska organizacja ze strony osób które teoretycznie mają pomagać w rozładowaniu kolejek i przejmować część oczekujących osób. Wystarczyłoby wprowadzić małe usprawnienie w postaci wydawania oczekującym do okienka osobom kart PEKA tak, żeby w okienku odbywał się już tylko zakup biletów a nie poszukiwanie przez jedna jedyna do obsługi osobę kart do wydania. Takie podejście sprawia że jedna osoba stoi w okienku nawet 15-20 minut.

Kinga_440

26.08.2014

Placówka

Poznań, Most Teatalny 1

Nie zgadzam się (0)
Dla nowego mieszkańca...
Dla nowego mieszkańca miasta Poznań pierwsze dni korzystania z usług MPK wydaja się trudne jednak po miesiącu bezproblemowo i bez stresu poruszam się tramwajami. Korzystam z aplikacji jakdojade i mobilet w smartfonie. Bardzo to ułatwia życie gdyż wyszukiwanie połączeń i zakupowanie biletu można wykonywać telefonem. Większy problem stanowią starsze tramwaje gdzie nie ma wyświetlacza aktualnego przystanku ani nie ma komunikatów głosowych. Trzeba liczyć przystanki. Częste korki opóźniają planowe dotarcie do celu.

zarejestrowany-uzytkownik

10.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Witam dzisiaj jechałem...
Witam dzisiaj jechałem do pracy transportem komunikacji miejskiej MPK POZNAŃ,to co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie jechałem autobusem 12;29 z Lubonia autobus na Górczyn jechał 40 minut normalnie jak by na jakąś wycieczkę kierowca sobie jechał,potem jak zawsze przesiadka na Górczynie w T5 trzy przystanki jechał kierowca 20 minut widocznie mają czas bo korków nie było ,do tego przesiadka na tramwaj oczywiście który wypad ,więc tak jak zawsze jak jadę w godzinę do pracy to teraz jechałem 2 godziny ,za co te podwyżki biletów skoro firma się nie wywiązuję z obowiązków,pasażer jest nie zadowolony a co gorsza spóźniony.

Paweł_1532

08.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Komunikacja miejska w...
Komunikacja miejska w Poznaniu jest ostatnio bardzo kiepska, łagodnie mówiąc. Bilety podrożały (2,60zł za 15 minut) i słyszy się, że w przyszłym roku mają podrożeć jeszcze bardziej. W związku z remontami większość linii tramwajowych ma zmienione trasy, w okolicach mostu teatralnego przepustowość jest praktycznie żadna, doszło do absurdu gdzie non stop rząd tramwai stoi... w korku na torach, a na przystankach kłębią się tłumy pasażerów. Często nie udaje się w ogóle wsiąść do tramwaju, jest taki tłok. Utrudnione jest też kupowanie biletów - w niektórych autobusach i tramwajach są automaty, w innych nie, trudno się w tym zorientować, a automaty na przystankach często nie działają.Generalnie gdzie mogę chodzę pieszo.

Born

23.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Skończyłam zajęcia po...
Skończyłam zajęcia po godzinie 14 i udałam się do domu. Po drodze okazuje się, że nie mogę się wydostać spod uczelni, gdyż wystąpiła awaria tramwaju niedaleko mojej szkoły. Postanowiłam na pieszo pójść na przystanek, gdzie mogłabym złapać inny tramwaj. Była ładna pogoda więc nie było to problemem. Po przebyciu drogi w czasie około godziny, gdzie powinnam złapać około 4 innych tramwajów okazało się, że cała droga do mojego domu jest zablokowana i nic nie jeździ. Awaria na tej trasie trwała 2 godziny. Byłam zmuszona pójść na pieszo, albo cofać się na autobus. Płacę za sieciówkę 50 złotych a ciągle są jakieś awarie i wychodzi na to, że przemieszczam się z ogromnym opóźnieniem albo na pieszo.

Monika_1434

19.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W tym dniu...
W tym dniu rano ,kiedy przyjechałam autobusem do Poznania udałam się na pętlę tramwajową . Stałam na peronie i czekałam na swój tramwaj. Na peronie obok ,stał tramwaj lini nr 17 . Nagle otwarło się okienko w kabinie motorniczego ,a Pan motorniczy wyrzucił niedopałek papierosa wprost na peron obok. Na szczęście nikogo nie trafił . Bardzo nieładnie to wyglądało,nie pochwalam takiego zachowania.

Halina_78

02.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Spora część miasta...
Spora część miasta jest w przebudowie (Euro tuż tuż), więc komunikacja w Poznaniu jest bardzo utrudniona. Przedłużono co prawda na ten okres czas obowiązywania biletów (np. na bilecie 15-minutowym możemy podróżować 25 minut), ale zdecydowanie nie rozwiązuje to sprawy. Większość tramwajów ma zmienione trasy i trudno się w tym zorientować (zwłaszcza, jak ktoś nie jeździe regularnie), poza tym jeżdżą one zdecydowanie za rzadko. Bardzo kiepski jest dojazd z dworca głównego – trzeba się albo przesiadać, albo iść dość daleko na przystanek i zazwyczaj widzi się, jak tramwaj odjeżdża z pod nosa... Mam też sporo zastrzeżeń do samych motorniczych – to czesty widok gdy drzwi zamykają się tuż przed nosem kogoś, kto próbował dobiec do tramwaju. No i kolejna sprawa – bilety i tak nie były tanie, a od pierwszego czerwca znacznie podrożały i podobno na przyszły rok zaplanowane są kolejne ich podwyżki. Na dodatek o ostatniej podwyżce biletów dowiedziałam się przypadkiem, już po tym jak przejechałam raz na nieaktualnym bilecie (na stronie MPK nie było z wyprzezeniem komunikatu o podwyżkach). Bardzo nie podoba mi się również, że starych biletów nie można łączyć. Czyli przykładowo bilet na 15min kosztował 2 zł, teraz kosztuje 2,60zł. Dlaczego nie mogę za przejazd skasować 2 biletów za 2zł naprawdę nie rozumiem. Jak dla mnie transport publiczny w Poznaniu kuleje (jak wiele w tym mieście), jedyny pozytyw to fakt, iż większość autobusów i tramwajów jest w dobrym stanie, czysta, sprawna.

Karolina_962

04.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ponieważ w Poznaniu...
Ponieważ w Poznaniu ostatnio dużo dzieje się w komunikacji miejskiej, strona MPK jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji. Można na niej znaleźć aktualne rozkłady jazdy i komunikaty o przewidywanych zmianach czy zakończeniu prac. Najważniejsze informacje są wyróżnione umieszczeniem na stronie głównej, dlatego też nie ma problemu z ich znalezieniem. Strona jest czytelna i zawiera wszystkie potrzebne informacje.

SecretClient_2

31.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ja rozumiem, że...
Ja rozumiem, że w godzinach szczytu autobusy się spóźniają. Ale jeśli o godzinie 6:40 autobus ma opóźnienie to czym to jest spowodowane? Bo samochodów wtedy jest jak na lekarstwo. Dodatkowo przynajmniej raz w tygodniu autobus linii 90 (która powstała w wyniku podzielenia linii 76 na dwie w celu sprawniejszej komunikacji) wypada! Wypada o 6:40 kiedy to większość ludzi spieszy się do pracy na godzinę 7:00. Bilety są coraz droższe a linia zabierająca ludzi z połowy Winograd do pracy spóźnia się notorycznie bądź wcale nie podjeżdża, a gdy już jest jest to krótki, stary autobus- wypełniony do granic możliwości!

Joanna_2059

21.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Już od momentu...
Już od momentu wejścia do autobusu, wiedziałam, że to nie będzie normalna droga do pracy. Najpierw kierowca zwymyślał mnie pod nosem za to, że akurat chciałam wsiąść przednimi drzwiami. Nie przeszkadzało mu nawet to, że słyszałam, jakim wielkim problemem stało się dla niego wciśnięcie guzika. Potem okazało się, że w autobusie jest tak brudno, jakby wrócił nieczyszczony z "nocki" i wyruszył w dalszą trasę. Kulminacja nieprzyjemności miała miejsce, gdy na jezdni ustawił się samochód blokujący przejazd. Kierowca zaczął głośno kląć i wyzywać właściciela auta. Robił to tak długo i siarczyście, że ciężko się tego, chcąc nie chcąc, słuchało. Jedyny plus, jaki widzę w tym przejeździe, to dostarczenie ludzi bezpiecznie na miejsce w miarę zgodnie z rozkładem. Ale czy tylko o to chodzi?

SecretClient_2

20.12.2011

Placówka

Poznań, Głogowska

Nie zgadzam się (3)
Niedawno na poznańskie...
Niedawno na poznańskie ulice wjechał zupełnie nowy tramwaj - Tramino. Miałam okazję nim jechać i efekt jest na prawdę oszałamiający. Cicho w środku - można normalnie rozmawiać. Kiedy tramwaj hamuje nie trzeba trzymać się kurczowo, aby nie wpaść na inną osobę - po prostu płynność jazdy, komfort i wygląd środka tramwaju sprawiają, że kiedy przesiadasz się do starego typu, po prostu nie wierzysz w tak szybki postęp techniki. Polecam przejechać się tym tramwajem. Oby było ich w Poznaniu coraz więcej.

Irmina_15

20.10.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rozkopanie znacznej części...
Rozkopanie znacznej części miasta doprowadziło do tramwajowych objazdów. Nie byłoby z tym problemów, gdyby nie nie przystosowane sygnalizacje świetlne, które skutecznie korkują torowiska. Byłam dziś świadkiem sytuacji (stojąc w tramwaju, który był bodajże 9 w kolejce do skrzyżowania), jak panowie z nadzoru ruchu niespiesznie podjechali na miejsce bałaganu, spalili w samochodzie papieroska, a dopiero potem jeden z nich bez pośpiechu ubrał się w kamizelkę odblaskową i ruszył na skrzyżowanie. Najwyraźniej nie był nigdzie spóźniony, jak zapewne połowa pasażerów stojących w korku tramwajów. Obecność pracownika nadzoru ruchu na skrzyżowaniu szybko pomogła rozładować zapchane torowisko.

SecretClient_2

30.09.2011

Placówka

Poznań, Głogowska

Nie zgadzam się (1)
Wczoraj udałam się...
Wczoraj udałam się do centrum pieszo, samochód tym razem został w garażu. Miałam zamiar wrócić do domu tramwajem, więc przed Kupcem Poznańskim podchodzę do automatu by nabyć bilet. Wybieram na wyświetlaczu właściwy bilet – normalny za 2 zł, wkładam do maszyny 2 złote. Po chwili otrzymuję bilet – ulgowy za 1zł!! No i co teraz? Drobnych więcej nie mam, potrzebnego biletu też nie. Ten otrzymany mogę komuś oddać, ale nie zmienia to faktu, że jestem 1 zł do tyłu i nie mam jak wrócić do domu. Muszę iść rozmienić pieniądze i szukać miejsca gdzie mogę kupić bilet, bo drugi raz w tym automacie nie mam ochoty ryzykować i narażać się na stratę kolejnych pieniędzy. Kiepskie to udogodnienie, co oszukuje pasażerów.

Karolina_962

04.08.2011

Placówka

Poznań, Podgórna

Nie zgadzam się (0)

MPK Poznań

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MPK Poznań?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

polecam
polecam