Opinie użytkownika (4)

15.05.2015 r.wybrałam się...
15.05.2015 r.wybrałam się na zakupy do Kauflandu,po zrobieniu zakupów udałam się do kasy gdzie ,byłam świadkiem dziwnej sytuacji klienta,który zakupił czajnik bezprzewodowy.Pani w kasie po zeskanowaniu jego towaru podała mu cenę było to 80 zł i kilka groszy,wtedy Pan zwrócił uwagę że ten czajnik kosztuje 30 zł i jakieś tam grosze ,a Pani skasowała za niego 50 zł......Więc Pan zwrócił uwagę po co jest ta cena promocyjna, wtedy kasjerka odpowiedziała ....ale Pan mi musi zapłacić a sprawę wyjaśnić w centrum obsługi klienta..Pan pokornie zapłacił i udał się do punktu, a ze ja zostawiłam w tym punkcie torbę wiec udałam się za Panem. tam też usłyszałam że Pani w kasie tylko skanuje i jeżeli czajnik tyle kosztuje to tyle trzeba zapłacić ,a na pytanie że cena widnieje na półce inna Pani ramionami wzruszyła .Było to o godz wg mojego paragonu 9-58 o ile dobrze pamiętam to kasa 4.

TERESA_134

18.05.2015

Kaufland

Placówka

Inowrocław, Poznańska 100

Nie zgadzam się (0)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie oceny naszej firmy/naszego marketu w Inowrocławiu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
DNIA 08 05...
DNIA 08 05 2015 UDAŁAM SIE DO KAUFLANDU ZROBIC ZAKUPY NA KTÓRE POŚWIECIŁAM TROCHĘ CZASU WIEC POCHODZIŁAM PO SKLEPIE I NA STOISKU Z ARTYKUŁAMI GOSPODARSTWA DOMOWEGO TJ. MISKI PLASTIKOWE CENA BYŁA INNA JAK WYKAZYWAŁ CZYTNIK CEN. NA TYM STOISKU SPRAWDZAM CENY GDYŻ TO NIE PIERWSZY RAZ ZE CENY SĄ NIEPRAWIDŁOWO DO TOWARU.

TERESA_134

11.05.2015

Kaufland

Placówka

Inowrocław, Poznańska 100

Nie zgadzam się (0)
26.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ważne dla nas informacje. Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania naszego marketu w Inowrocławiu przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
WITAM.WYBRAŁAM SIE DO...
WITAM.WYBRAŁAM SIE DO SKLEPU MEBLOWEGO CELEM ZAKUPU SZAFY MAŁYCH GABARYTÓW.W SKLEPIE ZAJEŁA SIE MNA PRZEMIŁA PANI KTÓRA,Z WIELKIM ZAANGAŻOWANIEM MNIE WYSŁUCHAŁA I ZACZEŁA WRAZ ZE MNA OGLADAĆ SZAFY .ZAPROPONOWAŁA SZAFY O RÓŻNYM UKŁADZIE WEWNĄTRZ, A NAWET ZROBIENIE NA WYMIAR.BYŁAM BARDZO ZADOWOLNA PO TEJ WIZYCIE.

TERESA_134

19.04.2015

Synak meble

Placówka

Inowrocław, ANDRZEJA 15

Nie zgadzam się (0)
WITAM.UDAŁAM SIĘ DO...
WITAM.UDAŁAM SIĘ DO DELIKATESÓW PIOTR I PAWEŁ W CELU ZROBIENIA ZAKUPÓW.PRZY STOISKU Z PIECZYWEM BRAK BYŁO TOREBEK.PO PODEJŚCIU DO KASY STAŁAM W DOSC DŁUGIEJ KOLEJCE.PO CHWILI URUCHOMIONO NASTĘPNĄ KASĘ..OBSŁUGA OGÓLNIE MIŁA.

TERESA_134

19.04.2015

Piotr i Paweł

Placówka

Inowrocław, 800-lecia Inowrocławia 27

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi