Opinia użytkownika: TERESA_134
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: 15.05.2015 r.wybrałam się na zakupy do Kauflandu,po zrobieniu zakupów udałam się do kasy gdzie ,byłam świadkiem dziwnej sytuacji klienta,który zakupił czajnik bezprzewodowy.Pani w kasie po zeskanowaniu jego towaru podała mu cenę było to 80 zł i kilka groszy,wtedy Pan zwrócił uwagę że ten czajnik kosztuje 30 zł i jakieś tam grosze ,a Pani skasowała za niego 50 zł......Więc Pan zwrócił uwagę po co jest ta cena promocyjna, wtedy kasjerka odpowiedziała ....ale Pan mi musi zapłacić a sprawę wyjaśnić w centrum obsługi klienta..Pan pokornie zapłacił i udał się do punktu, a ze ja zostawiłam w tym punkcie torbę wiec udałam się za Panem. tam też usłyszałam że Pani w kasie tylko skanuje i jeżeli czajnik tyle kosztuje to tyle trzeba zapłacić ,a na pytanie że cena widnieje na półce inna Pani ramionami wzruszyła .Było to o godz wg mojego paragonu 9-58 o ile dobrze pamiętam to kasa 4.