Podczas płacenia Pani nie zaproponowała mi założenia karty Vitay, sam musiałem się o to prosić. Po czym Pani z łaska wyciągnęła mi formularz do wypełnienia. Nikt o mnie nie zadbał i nie pomógł wypełnic formularza, widziałem tylko że robie problem
Byłem szukać telewizora do zakupu, Pan który mi pomagał wiele mi wytłumaczył, wskazał odpowiedni dla mnie telewizor, niestety cały czas upierał się że Sharp jest najlepszy i tyle. Chciałem poznać inne modele, ale podczas tłumaczenia ciągle wskazywał mi jeden model Sharpa. Wyglądało na to jakby dostawał prowizję za sprzedaż jednego typy i modelu telewizaora Sharp.
Szanowny Panie Szymonie.
Dziękujemy za cenną opinię.
Zapraszamy ponownie!
Miałem kolizję, więc...
Miałem kolizję, więc musiałem się zgłosić do Centrum likwidacji szkód w katowicech, najbardziej uciążliwa była kolejka. Cztery stanowiska a tylko dwie osoby obsługiwały. Problemem na samym początku było znalezienie miejsca parkingowego. Na całe szczęście Pani ktora mni obsługiwała zrobiła to szybko i kompetentnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.