Sklep Biedronka w Lublińcu:
Na zewnątrz:
- brak strzałek dojazdowych do skepu
- parking czysty, wolne miejsca
- logo sklepu czyste, w dobrym stanie, niezniszczone
Wewnatrz sklepu.
- czysto, na półkach porzadek, zauważyłem brak jednej ceny.
- kilka braków asortymentu zastawiono innymi art., żeby nie było pustej półki.
- W asortymencie brak markowego produktu jeżeli chodzi o np. sok pomarańczowy.
Obsługa klienta:
- przy kasach ( 2 czynne) była kolejka po 5-6 osób, czekałem 3-5 minut
- kasjerka miła, uśmiechnięta, przywitanie: dzień-dobry, pożegnanie -zapraszamy ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.