Opinie użytkownika (2)

Sklep otwarto stosunkowo...
Sklep otwarto stosunkowo niedawno,po dość długich naprawach i poprawkach,ale gdy już można było zrobić w nim zakupy byłem mile zaskoczony.Hala bardzo przestronna,towary posegregowane bardzo intuicyjnie wchodząc od razu wiadomo gdzie co jest.Intermarche posiada własną piekarnię więc zawsze jest świeże pieczywo,jest również wędzarnia i przeróbka mięsa.Jedyny mankament w tym sklepie według mnie to stoisko mięsne.Panie które obsługują to stoisko są po prostu niekompetentne,zdają się nie wiedzieć nic na temat swojej pracy,nie znają kodów produktów,nie wiedzą gdzie co leży,totalny chaos.Przez to kolejka wygląda tam jak za czasów komuny.

Szymon_302

03.04.2013

Intermarche

Placówka

Bytom, Zabrzańska 31

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu ma się wrażenie,że wszystko leży na jednej wielkiej "kupie",towar nie jest posegregowany,zbyt ciasno ustawione półki,a między nimi jeszcze kosze z dodatkowymi artykułami,które nie pasują do otoczenia.Dosłownie labirynt.Obsługa wykłada towar w trakcie pracy i nie chodzi o to,że nagle zabrakło artykułu na półce i dokłada się świeży tylko robi się przekładki.Stoisko mięsne obsługiwane w miarę szybko i sprawnie,panie przestrzegają higieny i nabijają mięso i wędliny na szpikulec po czym pakują w papier oraz folię.Najbardziej podobało mi się to,że przy kasach nie ma kolejek.Mam nadzieję,że ten chaos wkrótce się skończy i wizyta w Kauflandzie będzie przyjemnością.

Szymon_302

29.03.2013

Kaufland

Placówka

Radom, 25 Czerwca 46A

Nie zgadzam się (1)
24.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy serdecznie za Pana zgłoszenie. Pana opinia na temat funkcjonowania naszego sklepu jest dla nas bardzo ważna, ponieważ pozwoli na udoskonalenie naszych usług. Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pan nadal naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi