Opinie użytkownika (4)

Obsługiwała mnie praktykantka....
Obsługiwała mnie praktykantka. Oglądałem obrączki. Kiedy zadałem pytanie dotyczące produktu a ona nie znała odpowiedzi podeszła do koleżanki, która była na końcu salonu. Przy okazji ZROBIŁA COŚ karygodnego. Zostawiła biżuterię wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych bez nadzoru, zostawiając ją przede mną-klientem.

Szymon_28

21.03.2009

W.Kruk

Placówka

Warszawa, Galeria Mokotów

Nie zgadzam się (27)
Zadzwoniłem na infolinię...
Zadzwoniłem na infolinię zapytać o ubezpieczenie kredytu hipotecznego. Chodziło o ubezpieczenie nieruchomości od ognia (jako podstawowe zabezpieczenie kredytu). Moje pytanie dotyczyło sumy ubezpieczenia, na jaką należało produkt wykupić...kredyt jest denominowany we frankach i ze względu na wysoki kurs kwota kredytu w przeliczeniu na złotówki znacznie wzrosła. Konsultant poinformował mnie, że powinienem wykupić ubezpieczenie z sumą w wysokości aktualnej kwoty zadłużenia. Dzień później napisałem maila w tej sprawie do banku i odpisano mi, że suma ubezpieczenia powinna wynosić wartość kredytu, w momencie jego zaciągania...czyli dwie sprzeczne informacje...

Szymon_28

19.02.2009
Nie zgadzam się (27)
W sklepie Deichmann...
W sklepie Deichmann chciałem kupić sznurówki...zależało mi na takich grubszych...mimo że przy kasie stała tylko jedna osoba, pani potraktowała mnie "byle jak", tak jakbym był mało wartym klientem bo przecież kupuję "tylko" sznurówki za kilka złotych

Szymon_28

13.02.2009

DEICHMANN

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (19)
Po otrzymaniu pisma...
Po otrzymaniu pisma z banku o konieczności dostarczenia dokumentów dotyczących ubezpieczenia kredytu hipotecznego, sprawdziłem wszystko i okazało się, że już wcześniej je dostarczyłem...Pani w banku bardzo uprzejmie mnie przeprosiła za zaistniałą sytuację bo okazało się, że faktycznie błędnie zostało to pismo wysłane.

Szymon_28

05.02.2009

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Malczewskiego 56

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi