Opinie użytkownika (2)

Z przyczyn technicznych...
Z przyczyn technicznych wybrałem się na zakupy do najbliższego dużego centrum handlowego Leroy Merlin w celu zakupu płytek do łazienki. Od zaraz potrzebowałem 30 m2 i musiały być to kafelki w miarę antypoślizgowe, gdyż są one dla starszej kobiety, która w ramach bezpieczeństwa musi mieć takowe. Niestety, gdy dotarłem na miejsce i próbowałem ustalić , czy jest szansa,by takie dostać nie było nikogo, kto byłby skory do pomocy... Musiałem chodzić po sklepie szukając personelu, gdyż nikt nie pokwapił się, by mi pomóc. Gdy już wreszcie udało mi się poprosić jednego z pracowników(pana Piotra) ten z wielką łaską i arogancją stwierdził lekceważąco dodatkowo wyśmiewając mnie, że każde płytki robią się ślizgie pod wpływem wody i polecił mi ewentualnie środek, który dostanę w Niemczech jedynie. Miałem nadzieję, że chociaż zaproponuje jakieś rozwiązanie zastępcze np mniej ślizgi gres, badź jakiś materiał tego typu , lecz ewidentie musiało mu się spieszyć, gdyż bez zdania odszedł pozostawiając mnie bez żadnego rozwiązania. No cóż ewidentnie dywiza "klient nasz Pan" jest mu obca. Poirytowany zaistniałą sytuacją postanowiłem czem prędzej opuścić ten sklep i wątpie bym kiedykolwiek tam wrócił. Odradzam wszystkim zainteresowanym. Jakość obsługi mierna!

Szymon_172

09.04.2011

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (10)
Dziś z braku...
Dziś z braku obowiązków i dla przyjemności poszedłem do pobliskiego punktu totalizatora sportowego. Nie spodziewałem się cudów, lecz zostałem miło zaskoczony. Sam punkt mieści się w niezbyt ciekawej dzielnicy lecz personel wynagradza wszystko. Wygląd obiektu bardzo pozytywny, może i nie najwięcej miejsca lecz logistycznie całkiem ciekawie zagospodarowany i w pełni wykrzystany każdy kawałek obiektu. Gdy już wreszcie usiadłem i przystąpiłem do typowania meczów zorientowałem się, że oferta znajdująca się na stole jest nieaktualna, tzn. brakuje kilku spotkań. Zgłosiłem to kobiecie pracującej w tej kolekturze i od razu, bezpłatnie otrzymałem pełną ofertę i zostałem jeszcze przeproszony. Niesamowicie miło się poczułem. Gdy już wreszcie wytypowałem, co chciałem i podszedłem w celu wysłania kuponu do okienka, po raz kolejny miło zaskoczyłam mnie pani tam pracująca, proponując kartę stałego klienta i tłumacząc jakie zniżki dzięki niej mogę otrzymać. Na koniec pożegnała mnie jeszcze z usmiechem na twarzy i pomimo fatalnej aury panującej w dniu dzisiejszym świat od razy stał się bardziej przyjazny. Faktycznie jak niewiele potrzeba, by sprawić komuś przyjemność-wystarczy być miłym, towarzyskim i kulturalnym. Gorąco polecam ten totalizator

Szymon_172

08.04.2011

EFortuna- Zakłady Bukmacherskie

Placówka

Wejherowo, Rzeźncka

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi