Do pewnego momentu byłem bardzo zadowolony z ich usług.az tu nagle brak internetu.Na naprawe czekalem 5 dni ale jakbym nie wydzwanial codziennie to czekalbym jeszcze dluzej.Odnioslem wrazenie czasem Pani/Pan w infolini nie ogarnija calego tematu.Kazano mi uzbroic sie w cierpliwosc wiec czekalem.Na szczescie bylem niecierpliwy wiec zadzwonilem na drugi dzien a Pani ze zdziwieniem oznajmila ze juz dawno powinien byc internet,ze zleceni zamkniete.No i oczywiscie cala procedura od poczatku.A teraz troche z inneh beczki.Droga Vectro dlaczego nie dbacie o swoich stalych klentow?Ostatnio chcialem powiekszyc swoj pakiet o Tv i oferta dla nas jest taka sama jak dla nowych.A nie powinnismy dostac ciut wiecej z uwagi na kolejne lata spedzone z wasza firma. Najbardziej uderzyly mnie slowa Pana z punkty Vectry ktory oznajmile ze oferta jest taka poniewaz "trudniej jest zdobyc nowego klienta niz zatrzymac strego"Nie powiem ,obsluga na infolini jest bardzo mila ale to nie wystarczy, wypadaloby zadbac o swoich stalych abonentow ktorzy kolejny rok z rzedu placa rachunki.
Dziękujemy za pozytywną uwagę dotyczącą jakości obsługi na infolinii.
Uprzejmie informuję, iż problemy techniczne staramy się usuwać w najszybszym możliwym terminie. Na naszej infolinii w Dziale Pomocy Technicznej istnieje możliwość weryfikacji statusu zgłoszenia i ewentualnej konfrontacji tak jak to miało miejsce w Pana przypadku.
Informujemy, iż nowe oferty dla naszych Abonentów można uzyskać w Dziale Promocji i Sprzedaży pod numerem telefonu 801 08 08 80 lub 58 742 67 00, gdzie nasi pracownicy starają się indywidualnie dopasować ofertę do potrzeb klienta.
W związku z opisywaną sytuacją skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej, byśmy mogli przedstawić indywidualną ofertę - dopasowaną do Pana potrzeb.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.