Opinie użytkownika (1)

Do pewnego momentu...
Do pewnego momentu byłem bardzo zadowolony z ich usług.az tu nagle brak internetu.Na naprawe czekalem 5 dni ale jakbym nie wydzwanial codziennie to czekalbym jeszcze dluzej.Odnioslem wrazenie czasem Pani/Pan w infolini nie ogarnija calego tematu.Kazano mi uzbroic sie w cierpliwosc wiec czekalem.Na szczescie bylem niecierpliwy wiec zadzwonilem na drugi dzien a Pani ze zdziwieniem oznajmila ze juz dawno powinien byc internet,ze zleceni zamkniete.No i oczywiscie cala procedura od poczatku.A teraz troche z inneh beczki.Droga Vectro dlaczego nie dbacie o swoich stalych klentow?Ostatnio chcialem powiekszyc swoj pakiet o Tv i oferta dla nas jest taka sama jak dla nowych.A nie powinnismy dostac ciut wiecej z uwagi na kolejne lata spedzone z wasza firma. Najbardziej uderzyly mnie slowa Pana z punkty Vectry ktory oznajmile ze oferta jest taka poniewaz "trudniej jest zdobyc nowego klienta niz zatrzymac strego"Nie powiem ,obsluga na infolini jest bardzo mila ale to nie wystarczy, wypadaloby zadbac o swoich stalych abonentow ktorzy kolejny rok z rzedu placa rachunki.

Szumi

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
05.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za pozytywną uwagę dotyczącą jakości obsługi na infolinii. Uprzejmie informuję, iż problemy techniczne staramy się usuwać w najszybszym możliwym terminie. Na naszej infolinii w Dziale Pomocy Technicznej istnieje możliwość weryfikacji statusu zgłoszenia i ewentualnej konfrontacji tak jak to miało miejsce w Pana przypadku. Informujemy, iż nowe oferty dla naszych Abonentów można uzyskać w Dziale Promocji i Sprzedaży pod numerem telefonu 801 08 08 80 lub 58 742 67 00, gdzie nasi pracownicy starają się indywidualnie dopasować ofertę do potrzeb klienta. W związku z opisywaną sytuacją skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej, byśmy mogli przedstawić indywidualną ofertę - dopasowaną do Pana potrzeb.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi