Opinie użytkownika (4)

Parę dni temu...
Parę dni temu poszukiwałem prezentu dla kolegi. Uznałem, że najlepszym prezentem będzie dobre pióro firmy Inoxcrom. Okazało się, że znalezienie tego piora wcale nie jest takie proste, a ja mam strasznie mało czasu. Wszedłem na stronkę Inoxcrom.pl, napisałem maila z pytaniem i informacją, że bardzo zależy mi na czasie. Odpowiedź zwrotną orzymałem bardzo szybko. Kontakt telefoniczny zostal ze mną nawiązany w celu omówienia dostawy. Pióro otrzymałem już następnego dnia. Obsługa byla bardzo pomocna i przy wyborze pióra, jak również przy wyborze kuriera. Widać, że Pani która ze mną rozmawiała miała dużą wiedzę na temat oferowanych produktów, była bardzo miła, było widać, że chce mi pomóc. Cena w porównaniu do innych sklepów była bardzo atrakcyjna. Kiedy otrzymałem pióro, wiedziałem, że był to najlepszy wybór, wyglądało cudownie.

Szpieg

29.10.2009

inoxcrom.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (23)
W niedzielę wieczorem...
W niedzielę wieczorem wybrałem sie osobiście po kebab. Wystrój lokalu, atmosfera panuąca w środku, wszytsko jest na wysokim poziomie. W barem pracuje spora liczba osób, zamówienia są przyjmowane i realizowane w szybkim tempie. Jedzenie jest bardzo dobre, porcje są duże za rozsądną cenę. NIestety śa też pewne minusy, otóż po powrocie do domu z kebab'em, okazało sie że dostałem nie takiego jaki zamawiałem (zamiat frytek był ryż, sos był tylko łagodny). Na odwrocie ulotki którą dostałem był numer z opisem " W razie uwag proszę dzwonić". Podany kontakt okazał sie numerem do baru, gdzie mogę złożyć zamówienie. Pan który odebrał telefon kazał mi sie skontaktować z kierownikiem, którego niestety nie było w barze, jednak nie mógl podać mi numeru kontaktowego. Wydaje mi że głównym powodem złego wydawania zamówień jest bałagan jaki widnieje na kartce papieru u Pani która te zamówienia przyjmuje.

Szpieg

15.10.2009

Ramzes

Placówka

Jabłonna, ul. Zegrzyńska 15

Nie zgadzam się (21)
Po wejsciu na...
Po wejsciu na salę kinową i zajęciu miejsca, okazało sie że podłoga przy moim fotelu strasznie sie klei. Udałem sie do obsługi sali z prośbą usunięcia klejącej cieczy z podłogi. Pani z obsługi którą spotkałem powiedziała że zajmie się moją sprawą i zaraz się ktoś zjawi. Niestety przed ani po zakończonym filmie nikt się nie pojawił.

Szpieg

15.10.2009

Cinema City

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (21)
W godzinach porannych...
W godzinach porannych starałem się nawiązać kontakt telefoniczny ze sklepem. Parę razy zostałem przełączony na dział budowalny, jednak po dłuższym oczekiwaniu na lini połączenie było rozłączane. Około godziny 16.20 udałem się do sklepu. Po 30 minutach oczekiwania łaskawie pojawił sie ktoś z obsługi na konkretnym dziale, wcześniej każdy napotkany pracownik kazał mi czekać i odchodził mówiąc, że on się tym nie zajmuje. Pan z obsługi działu nie umiał mi fachowo doradzić ani udzielić konkretnych odpowiedzi na moje pytania. Cała rozmowa zakończyła sie moimi domysłami na temat towaru który mnie interesował.

Szpieg

15.10.2009

OBI

Placówka

Jabłonna, Warszawska

Nie zgadzam się (36)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi