obsługa nie była wystarczająco kompetentna aby pomóc w rozwiązaniu problemu technicznego telefonu.Problem polegał na nie możliwości wysyłania i odbierania wiadomości MMS. Ponadto wprowadzono też mojego siostrzeńca odnośnie możliwości korzystania z internetu bezprzewodowego. Obsługa bardzo wolno pracuje.
Szanowna Pani Sylwio, bardzo nam przykro, że wizyta w jednym z salonów naszej sieci okazała się wątpliwie pozytywnym doświadczeniem. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby obsługa, z którą styka się Pani i wszyscy nasi Klienci, była jak najbardziej kompetentna i gotowa służyć fachową radą i pomocą. Dążymy do tego, aby każdy Klient po kontakcie z nami był usatysfakcjonowany nie tylko rezultatem załatwienia sprawy, ale i sposobem, w jaki się to dokonało. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia ze współpracy z nami będą wyłącznie bardzo pozytywne i zasłużymy u Pani na najwyższą notę. Zachęcamy do odwiedzania nas w internecie: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.