miłe powitanie i pożegnanie klienta,zbyt krótki czas na zastanowienie się nad wyborem dań, kelnerka uprzejma i potrafi doradzić danie odpowiednie do preferencji klienta, po podaniu dan do stolika kelnerka nie interesuje się klientem i jego potrzebami, klient ma możliwość wzięcia na wynos niezjedzonego dania, ale musi sam je sobie zapakować. stoliki są czyste ogólny porządek w restauracji,personel schludnie ubrany. bez problemu można dokonać rezerwacji stolika, przy komplecie klientów czas oczekiwania na dania około 20 minut,
Mała ilość personelu, sprzedawca zajmuje się wykładaniem towaru nie zwraca uwagi na klienta, klient musi sam szukać towarów na półce, sprzedawca niekompetentny, w sposób opryskiliy zwraca się do klienta z małą zasobnością portfela, nie jest prowadzona sprzedaż komplementarna, sprzedawca nie zna praw klienta odnośnie reklamacji, nie ma problemu ze zwrotem towaru, złe ceny na pólkach, towar bez kodów kreskowych co wydłuża obsługę przy kasie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.