Panie z recepcji Spa nie reagowały na klientów, zajęte swoimi sprawami, nie odpowiedziały "Dzień dobry", na to aby ktoś się mną zainteresował czekałam ok 3 min. po czym dostałam zegarek w rękę i zostałam poinformowana, że opłata jest uiszczana po wyjściu, miałam problem ze znalezieniem szatni i pomimo iż poszłam w złą stronę (przechodząc obok recepcji) nikt nie wyjaśnił, że to nie tam. W szatni było ciepło i czysto, sprzęt w dobrym stanie technicznym. Na basenach również przyjemnie, nie rzucająca się w oczy dyskretna obsługa, woda czysta.
Lokal czysty, posprzątany, czasopisma równo ułożone, ogólnie porządek, bardzo uprzejma kasjerka, do zakupionych papierosów zaproponowała zakup zapalniczki, poleciła ofertę tygodnia, grzecznie podziękowała za zakup, powiedziała do widzenia i zaprosiła ponownie, ogólnie wrażenie bardzo dobre, przez jakiś czas nie robiłam tam zakupów z powodu bardzo nieuprzejmej obsługi, która traktowała klienta jak zło konieczne. Bardzo duży plus.
Bardzo nieuprzejmy kierowca autobusu linii 40, najpierw miał problem z policzeniem należnej kwoty za 4 normalne bilety, a po chwili stwierdził że nie może ich sprzedać, bo nie ma wydać 1zł, bez żadnego komentarza zamknął z hukiem okienko, ignorując moje pytanie co mam zrobić? Po za tym w autobusie było zimno i brudno.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.