W poniedziałek odwiedziałam sklep H&M w jednej z rzeszowskich galerii. Bardzo lubię ten sklep ze względu na atrakcyjne wyprzedaże, jednak niezbyt czesto go odwiedzam ze wzgledu na długie kolejki do kasy. kilkakrotnie zrezygnowałam z zakupów ponieważ do kasy była zbyt długa kolejka. Tym razem muszę przyznać, że obsługa kasy odbywała sie bardzo sprawnie, pomimo tego że tylko jedna kasa była czynna a kasjerka była bardzo uprzejma i nie odniosłam wrażenia jakby była tam za karę (w przeciwieństwie do moich ostatnich zakupów w tym sklepie). Na sklepie panował porzadek ubrania na dziale dziecięcym, który odwiedziłam były starannie wyeksponowane, nie zauważyłam wieszaków leżących na podłodze jak to bywało wcześniej. Musze przyznać, że tym razem zakupy w H&M sprawiły mi dużo przyjemnośći byłam mile zaskoczona sposobem i jakością obsługi.
W trakcie zakupów w hipermarkecie Tesco okazało się że widniejaca na półce cena oliwy z oliwek którą chcialam kupić nie jest zgodna z ceną z czytnika. Co gorsze nawet nazwa produktu nie zgadzala sie z tym co stało na półce.pod półką z butelkami oliwy z oliwek za 14.99zł widniała cena olej z pestek winogron za 20.99zł. Ponadto pracownik obsługujący kasy samoobsługowe nie miał doswiadczenia lub nie był dobrze przeszkolony gdyż w trakcie wystąpienia problemu nie był w stanie pomóc klientowi przed płatnością i wezwano kolejna osobę do wyjaśnienia sytuacji, w rezultacie klient po zapłaceniu rachunku został odsełany do punktu obsługi klienta.Zbyt mala ilośc obsługiwanych kas.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.