Opinie użytkownika (3)

Zapoznawszy się z...
Zapoznawszy się z najnowszą gazetką sklepu Lidl udałam się na zakupy. Już wchodząc do sklepu zauważyłam brudną podłogę. Zdaję sobie sprawę, że tego dnia była lekka odwilż, jednak w czasie mojego całego pobytu w sklepie, a trwało to ok. godziny, ani razu nie widziałam pani z mopem. Ogólnie w sklepie panował względny porządek, towar na półkach był, poukladany, Choć w wielu miejscach były puste przestrzenie po brakującym towarze. Jako młoda mama, najbardziej byłam zainteresowana artykułami dla dzieci tak powszechnie reklamowanymi ostatnio w TV i gazetkach. Jakież było moje rozczarowanie, kiedy okazało się, iż większości tych produktów już nie było. Kiedy zapytałam kasjerkę o interesujące mnie towary, bardzo grzecznie poinformowała mnie, że były tego tak niewielki ilości iż sprzedały się już pierwszego dnia promocji w przeciągu godziny od otwarcia sklepu. Myślę, że tak duży koncern, jakim jest Lidl mógłby lepiej zaopatrywać swoje sklepy w towary promocyjne, taka sytuacja zdarzyła mi się nie po raz pierwszy w tej sieci sklepów. Zastanawia mnie, po co w takim razie tak duża kampania reklamowa skoro towary z niej i tak są niedostępne. Uważam, że zamiast inwestować tak duże nakłady finansowe w reklamę powinni zadbać o dostępność towarów dla większej rzeszy swoich klientów. Podsumowując duży minus za dostępność towarów, natomiast dla obsługi plus, panie są miłe i z uśmiechem podchodzą do klienta.

Sylwia_450

05.02.2010

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (30)
Strona sklepu internetowego...
Strona sklepu internetowego stworzona bardzo profesjonalnie i czytelnie, jako potencjalny klient bez problemu znalazłam produkty, które mnie interesują z dokładnymi danymi technicznymi. Produkty uszeregowane tematycznie. Jedyne, do czego mogłabym mieć zastrzeżenia to brak ceny wyjściowej przy promocjach, klient nie wie czy to rzeczywiście promocja czy tylko chwyt marketingowy. Podoba mi się fachowe i rzetelne podejście do klienta, wszystkie aspekty zakupów są dokładnie wyjaśnione. Między innymi kwestia zakupów ratalnych., Ze strony można się dowiedzieć, jakie dokumenty będą potrzebne i jakie banki kredytują towar przez nas zakupiony. Myślę, że to bardzo istotne informacje i udając się do sklepu po zamówiony przez nas towar będziemy mieli komplet papierów, aby załatwić wszystko sprawnie i szybko. Chcąc ocenić asortyment i konkurencyjność sklepu, obejrzałam jeszcze kilka innych stron z podobnymi artykułami. Na tym tle strona również wypada pozytywnie, jedynie mogę mieć zastrzeżenia, co do oferty cenowej. Wiele produktów u konkurencji wypada znacznie korzystniej pod tym względem. Podsumowując strona wywiera pozytywne wrażenie i zachęca do zakupów.

Sylwia_450

29.01.2010
Nie zgadzam się (22)
W 2003r będąc...
W 2003r będąc osobą pieszą potrącił mnie samochód. Sprawca wypadku miał ubezpieczenie w PZU. Z tego względu należało mi się odszkodowanie z tytułu OC. Ostatecznie sprawa znalazła swój finał w sądzie. Mimo iż sąd Grodzki udowodnił winę sprawcy i wypłata odszkodowania powinna być tylko formalnością niestety stało się inaczej, Rozprawa trwała prawie dwa lata, gdyż przedstawiciel PZU przeciągał sprawę żądając na każdej rozprawie uzupełniania dokumentacji powypadkowej. Pomimo odwoływania się od pierwszego wyroku przez PZU, w finale sąd przyznał rację po mojej stronie i PZU zapłaciło kwotę, o jaką wystąpiłam. Jednak kosztowało mnie to wiele nerwów i stresu, przez cały ten okres musiałam z własnych środków łożyć na leczenie i rehabilitację. Mimo iż to ja byłam ofiarą miałam wrażenie, że traktowano mnie jak oszustkę chcącą wyłudzić pieniądze, nie było to miłe i nikomu nie życzę takiego doświadczenia. Po tym wydarzeniu straciłam zaufanie do firmy PZU, dlatego osobiście na pewno nie zostałabym jej klientem. Dlatego moja ocena tej firmy jest negatywna i nie poleciłabym jej nikomu.

Sylwia_450

29.01.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (32)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi