Opinia użytkownika: Sylwia_450
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zapoznawszy się z najnowszą gazetką sklepu Lidl udałam się na zakupy. Już wchodząc do sklepu zauważyłam brudną podłogę. Zdaję sobie sprawę, że tego dnia była lekka odwilż, jednak w czasie mojego całego pobytu w sklepie, a trwało to ok. godziny, ani razu nie widziałam pani z mopem. Ogólnie w sklepie panował względny porządek, towar na półkach był, poukladany, Choć w wielu miejscach były puste przestrzenie po brakującym towarze. Jako młoda mama, najbardziej byłam zainteresowana artykułami dla dzieci tak powszechnie reklamowanymi ostatnio w TV i gazetkach. Jakież było moje rozczarowanie, kiedy okazało się, iż większości tych produktów już nie było. Kiedy zapytałam kasjerkę o interesujące mnie towary, bardzo grzecznie poinformowała mnie, że były tego tak niewielki ilości iż sprzedały się już pierwszego dnia promocji w przeciągu godziny od otwarcia sklepu. Myślę, że tak duży koncern, jakim jest Lidl mógłby lepiej zaopatrywać swoje sklepy w towary promocyjne, taka sytuacja zdarzyła mi się nie po raz pierwszy w tej sieci sklepów. Zastanawia mnie, po co w takim razie tak duża kampania reklamowa skoro towary z niej i tak są niedostępne. Uważam, że zamiast inwestować tak duże nakłady finansowe w reklamę powinni zadbać o dostępność towarów dla większej rzeszy swoich klientów. Podsumowując duży minus za dostępność towarów, natomiast dla obsługi plus, panie są miłe i z uśmiechem podchodzą do klienta.