Opinie użytkownika (2)

Kolejny raz byłam...
Kolejny raz byłam dzisiaj klientem Xerimy. Firma posiada bardzo duży asortyment produktów papierniczych i nie tylko, które można obejrzeć i dotknąć (sprawdzić czy to dokładnie to czego szukamy). Personel chętne doradza, bez problemu podaje ceny (czasem ceny nie są podane na towarze). Często proponują, że mogą coś zamówić (jeśli w danym momencie tego nie ma, lub jeśli to jakiś specyficzny produkt). Posiadają katalogi swoich dostawców, które nawet "wypożyczają" klientom. Dobrym rozwiązaniem jest specjalny dział obsługujący firmy. Panie są kompetentne i uprzejme. Jeśli nawet czegoś nie wiedzą to proponują, że sprawdzą i oddzwonią z informacją. Dziś kupowałam m. in. kalendarz kieszonkowy. Na wystawie były wszystkie dostępne modele i kolory, nie było na nich cen, więc ostatecznie do kasy podeszłam z kilkoma. W części dla klientów indywidualnych często zdarza się, że tworzy się mała kolejka. Dziś podchodząc do najbliższej kasy (jest ich chyba około 6) przede mną były 2 osoby. Jedna już odbierała potwierdzenie zakupów (paragon), natomiast drugą sprzedająca zaczynała obsługiwać. Praktycznie nie czekałam w kolejce bo do kasy obok momentalnie podeszła druga sprzedająca. Wzięła ode mnie wybrane rzeczy i z uśmiechem podała mi ich ceny. Nie mogłam się zdecydować więc powiedziałam dlaczego. Obsługująca mnie Pani uprzejmie wyjaśniła mi różnice pomiędzy obydwoma produktami. Wskazała na praktyczne aspekty produktu (zachęciła do mniejszego i tańszego, ponieważ szukałam takiego podręcznego do kobiecej torebki). Dostałam produkt nowy i zapakowany jeszcze w folię (nie ten z wystawy!). Często korzystam z usług tego sklepu. Jest w nim czysto, personel jest miły, przyjaźnie nastawiony, wygląda czysto i schludnie. Mówiąc "dzień dobry" słyszę odpowiedź od 5 osób, to bardzo miłe i rzadko spotykane. Sklep posiada ogromny wybór produktów, które są w konkurencyjnych cenach.

Sylwia_384

11.11.2009

XERIMA

Placówka

Mielec, al. Kwiatkowskiego 11

Nie zgadzam się (27)
Bardzo często jestem...
Bardzo często jestem klientem sklepu Reserved w Dębicy. Niestety nie mam o nim pochlebnej opinii, ale ze względu na to, że lubię ubrania tej marki korzystam z jego usług. Sklep jest dość duży i dobrze zaopatrzony. Jednak nigdy nie można znaleźć nikogo, kto pomógłby w wyborze lub poszukał innego rozmiaru. Pomijam fakt, iż czasem są klienci niezdecydowani, którym można doradzić i zachęcić ich do zakupu.Co jest dość istotne kiedy jestem sama na zakupach i nie mogę poprosić np. koleżanki o przyniesienie innego rozmiaru. Chcąc czegoś się dowiedzieć trzeba podejść do kasy (zwykle jest tam tylko jedna osoba z personelu). Czasem jest 1-2 klientów w kolejce więc trzeba odczekać, aby móc zadać pytanie. W sklepie panuje zauważalny bałagan (poprzewracane obuwie, porozrzucane ubrania, pomieszane pomiędzy sobą). Myślę, że gdyby w przymierzalni była choć jedna osoba od czasu do czasu to problem byłby mniejszy. Klienci nie odwieszaliby ubrań gdziekolwiek, a zostawiali je po przymierzeniu na wieszakach do tego przeznaczonych. W tym momencie nie wszyscy o tym wiedzą. Jak zwykle po sklepie plątał się pozbijany kurz (duże kawałki). Myślę że na tego typu mankamenty można przymknąć oko podczas sezonu wyprzedaży, ale w momencie "normalnego" funkcjonowania sklepu to trochę denerwuje i odstrasza.

Sylwia_384

11.11.2009

Reserved

Placówka

Dębica, Ks. Nosala 2

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi