Sklep po remoncie stał się dużo szerszy i bardziej przejrzysty. Bierzemy koszyk i możemy ruszać, jest trochę ciasno ponieważ przestrzenie między regałami są wąskie, trudno minąć osbę przed nami. Natomiast kosmetyki przejrzyście tematycznie posergregowane, mnóstwo testerów kosmetyków różnych firm i w oko rzuca się kosz z kosmetykami w promocyjnych cenach. Panie bardzo miłe, zawsze pytają czy się chce wypróbować coś nowego czy polecić kosmetyk sprawdzony, który klientki kupują.. Zakupiłam żel do golenia firmy Joanna i tonik Loreala z koszyka z dużą obniżką. Kolejki do kasy nie ma, ponieważ są ich dwie. Dostałam także gazetke z kosmetykami ważną do 30 listopada.
Wchodząc do sklepu jesteśmy miło zaskoczeni przejrzystością sklepu, dobrym ustawieniem półek oraz świeżo wyremontowanym wystrojem. Otoczenie jest nowocześnie urządzone, w sklepie jest dużo pań które chętnie pomagają w wyborze butów i znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Buty znalazłam sama, lecz zostawiłam bałagan w postaci wyjętych butów z pudełek, Panie szybko je po mnie poprawiły i posprzątały. Kupując buty zaproponowano mi impregnat do czyszczenia butów i wytłumaczono jak działa na buty, jednak nie skusiłam się na kupno ponieważ w domu mam podobny. Zaproponowano mi także założenie karty klienta upoważniającej do kupna produktów po promocyjnych cenach. Kartę taką pozwoliłam sobie wyrobić. Miła obsługa, Pani uśmiechnięta i pomocna jednak w kolejce trochę czekałam (około 7 minut).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.