pracownicy zorientowani w branży rtv agd, jednak nie są na bieżąco z wiadomościami i nowinkami, nie potrafią odpowiedzieć na sprecyzowane pytania używają ogólników, kultura osobista na wysokim poziomie, prezentacja osobista także....
Market utrzymany w czystości, ogólny wygląd estetyczny, osoby pracujące przy rozkładaniu towaru niechętnie odpowiadają na zadane pytania. jeśli chodzi o kasjerki, wygląd i kultura na dośc wysokim poziomie, miłe przywitanie, skasowanie towaru, pożegnanie. gorzej z detalami obsługi mówiątylko ile mamy zapłacić, nie wymawiają otzrymanej kwoty, ani wydawanej reszty, zapominają o "kartach lojalnościowych", widoczne zmęczenie, zniechęcenie...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.