Opinie użytkownika (3)

Wysyłka i obsługa...
Wysyłka i obsługa okej. Nie podoba mi się jednak, że dodałam opinie o produkcie (oceniłam towar 2/5 z uzasadnieniem), a ona nie jest wyświetlana. Mam wrażenie, że albo sami piszą sobie te opinie albo odrzucają te, które zawierają choćby słowo krytyki :/

Subiektywnie

21.09.2022

DeeZee.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kontaktowałam się emailowo...
Kontaktowałam się emailowo w sprawie cesji. Dostałam odpowiedź od pani Katarzyny. Szybka informacja, dokumenty mam i warunki były jasne. Na ten moment polecam.

Subiektywnie

02.09.2022

Fortum

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
02.09.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy bardzo za miłe słowa. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Pozdrawiamy, Zespół Fortum
Nic mnie tak...
Nic mnie tak nie irytuje jak natrętny, agresywny marketing. Netia codziennie zasypuje skrzynki w naszym bloku ulotkami, mamy już chyba z 30 "opiekunów bloku". Niektórzy wsadzają swoje ulotki nawet w koszulki zawieszone na drzwiach, zakrywając ważne dla mieszkańców komunikaty! Mam z nimi umowę ale już żałuję, bo o ile internet daje rade, tak telewizja to katastrofa. Router został wymieniony, a programy nadal przycina, nagrywarka raz wyświetla nagrane programy, a raz nie.

Subiektywnie

13.07.2022

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi